اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اندیکا توسط تشکل های مردم نهاد + تصاویر
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اندیکا توسط تشکل های مردم نهاد + تصاویر

شهر اولین ها// انجمن حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی را در این شهرستان اجرا نمود. به گزارش شهر اولین ها، با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه علاوه بر نهادها و ادارات مختلف، تشکل های مردم نهاد نیز نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی […]

شهر اولین ها// انجمن حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی را در این شهرستان اجرا نمود.

به گزارش شهر اولین ها، با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه علاوه بر نهادها و ادارات مختلف، تشکل های مردم نهاد نیز نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا ایفا نموده اند. انجمن حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا نیز در همین راستا اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رادر مناطق مختلف شهرستان اندیکا آغاز نموده است. اجرای طرح فاصله گذاری در اماکن مختلفی همچون فروشگاه ها، نانوایی ها، داروخانه، درمانگاه، بانک در بخش آبژدان از جمله اقدامات این تشکل محیط زیستی در سطح شهرستان بوده است. گفتنی است این طرح در شهر قلعه خواجه نیز در حال اجرا می باشد تا ضمن آگاهی بیشتر اقشار مختلف جامعه برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه ای جهت شیوع ویروس کرونا صورت پذیرد.