اجرای برنامه کوهپیمایی همراه با کاشت نهال در اندیکا به مناسبت روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی
اجرای برنامه کوهپیمایی همراه با کاشت نهال در اندیکا به مناسبت روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی

شهر اولین ها// برنامه کوهپیمایی خانوادگی همراه با کاشت نهال به مناسبت روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی و هفته تربیت بدنی در اندیکا برگزار گردید. این برنامه با حضور تنی چند از مسئولین، دوستداران طبیعت و جمعی از شهروندان در منطقه کوه شو اندیکا برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها، همزمان با هفته […]

شهر اولین ها// برنامه کوهپیمایی خانوادگی همراه با کاشت نهال به مناسبت روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی و هفته تربیت بدنی در اندیکا برگزار گردید. این برنامه با حضور تنی چند از مسئولین، دوستداران طبیعت و جمعی از شهروندان در منطقه کوه شو اندیکا برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها، همزمان با هفته تربیت بدنی برنامه کوهپیمایی خانوادگی در منطقه کوه شو اندیکا با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان برگزار گردید. در این برنامه همچنین به مناسبت روز جهانی مبارزه با تغییرات اقلیمی کاشت 50 اصله نهال نیز صورت گرفت. اجرای بازیهای بومی محلی و قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر بخش های این برنامه بود و در خاتمه نیز پاکسازی محوطه کوه شو انجام پذیرفت.

گفتنی است این برنامه با مشارکت اداره ورزش و جوانان، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی اندیکا انجام شد و انجمن های مردم نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا نیز حضور داشتند.