حجت الاسلام امینی : در شهرستان خودمان با خبرم برخی حقوق های ۳۰ میلیونی می گیرند
حجت الاسلام امینی : در شهرستان خودمان با خبرم برخی حقوق های ۳۰ میلیونی می گیرند

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی عنوان داشت: در شهرستان خودمان با خبرم برخی حقوق های ۳۰میلیونی می گیرند و چند سال پیش در کارخانه ای که نیمی از آن دولتی بود فیش حقوقی ۳۵میلیونی داشتند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از  آسماری,حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز عید سعید […]

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی عنوان داشت: در شهرستان خودمان با خبرم برخی حقوق های ۳۰میلیونی می گیرند و چند سال پیش در کارخانه ای که نیمی از آن دولتی بود فیش حقوقی ۳۵میلیونی داشتند.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از  آسماری,حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران مسجدسلیمان ضمن تبریک عید سعید فطر  با اشاره به تاکید آیات قران و روایاتی از پیامبر اکرم(ص) بر همبستگی مسلمانان گفت: امام امت (ره) فرمودند با هم بودن مبدا همه خیرات و برکات است. وقتی همه  مردم مسجدسلیمان یک ماه را در کنار و در این روزهای طولانی با تحمل تشنگی وگرسنگی روزه داری می کنند و در لیالی قدر شب زنده داری می کنند چون با همه هستند همه این سختی ها برایشان قابل تحمل است.

وی با اشاره به آیه آخر سوره آل عمران اظهار داشت: این آیه از قرآن می گوید: ای کسانی که ایمان آوردید صبر پیشه کنید و همدیگر را به صبر توصیه کنید.این صبر اولی صبر فردی وصبر دوم صبر اجتماعی است, وقتی همه نخبگان و خواص در کنار هم باشند از هم نیرو می گیرند  و  وقتی  حضور بموقع در اجتماعات و دفاع های خوب را می بینیم روحیه می گیریم. روح رمضان نماز عید فطر است و و خداوند همیشه ما را سفارش کرده که درکنار هم باشیم .

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: ماه رمضان ماه مبارزه درونی با هوای نفس و دنیاگرایی هایی که توام باجدایی از مردم و فراموشی یاد خداست و مبارزه بیرونی با جبهه استکبار و نفاق است, جبهه کفر دنیا که آمریکا و اسرائیل است و در منطقه هم آل سعود وآل خلیفه عامل نفاق هستند.

حجت الاسلام امینی عنوان داشت: مقام معظم رهبری  سالها پیش مرتبا در مورد ایجاد روحیه اشرافی گری و دنیاگرایی در برخی مسئولان ما که متاسفانه پایه اش در دولت سازندگی گذاشته شد تذکر دادند اما علیرغم ارشادات مکرر رهبری در دهه هفتاد آنچنان که باید به آن توجه می کردند توجه نشد و این بی توجهی ها درگذشته موجب شد تا که امروز تبدیل به حقوق های نجومی برخی مسئولان شود.

وی ادامه داد: در شهرستان خودمان با خبرم برخی حقوق های ۳۰میلیونی می گیرند و چند سال پیش در کارخانه ای که نیمی از آن دولتی بود  فیش حقوقی ۳۵میلیونی داشتند.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان با بیان اینکه ولی امر مسلمین ما هوشمند و بیدار است  و به موقع تذکر می دهد گفت: جلوی این زشتی ها را می شود گرفت اما ما نگران بیست سال آینده ایم. مقام معظم رهبری روزنه های نفوذ را می بینند و دغدغه برخی قراردادها و بیعت نامه ها را دارند, اگر در این زمان اشتباهی بکنیم و پای استکبار از روزنه های نفوذ درکشور باز شود معلوم نیست که به این راحتی بتوانیم اوضاع کشور را سامان دهیم..