اتفاقات جالب انگیز در تیم نفت مسجدسلیمان؛جدایی بازیکنان از تیم بدون رضایت کادرفنی !؟
اتفاقات جالب انگیز در تیم نفت مسجدسلیمان؛جدایی بازیکنان از تیم بدون رضایت کادرفنی !؟

سایت خبری شهر اولین ها//در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول است که در چهار هفته ابتدایی این مسابقات موفق به گلزنی نشده، فرزاد حافظی سرمربی این تیم در گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان از فسخ قرارداد رضا کرملاچعب مهاجم ملی‌پوش تیم نفت، بدون اطلاع […]

سایت خبری شهر اولین ها//در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول است که در چهار هفته ابتدایی این مسابقات موفق به گلزنی نشده، فرزاد حافظی سرمربی این تیم در گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان از فسخ قرارداد رضا کرملاچعب مهاجم ملی‌پوش تیم نفت، بدون اطلاع کادر فنی، خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فرزاد حافظی عنوان کرد: مردم باید از برخی مسائل آگاه شوند. رضا کرملاچعب مهاجم تیم ما بوده و روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم ولی بدلیل حضور در اردوهای تیم های ملی جوانان و امید نتوانستیم وی را در سه بازی ابتدایی لیگ یک در اختیار داشته باشیم. قبل از بازی چهارم مقابل تیم پیکان تهران، شخصاً نامه‌ای به مربیان محترم تیم های ملی نوشتم تا اجازه حضور این بازیکن در دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان را بگیرم اما در کمال تعجب به من گفته شد کرملاچعب بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان نیست!
وی ادامه داد: متأسفانه در فوتبال خوزستان اتفاقاتی رخ می‌دهد که در فوتبال دنیا بی‌نظیر است. من برای مربیان تیم ملی نامه نوشتم که مهاجم تیمم را در اختیار بگیرم ولی متوجه شدم که این بازیکن با تیم نفت مسجدسلیمان فسخ قرارداد کرده و به سایپا رفته است!
حافظی افزود: باید از مدیریت سئوال کرد چگونه بدون اطلاع کادر فنی تیم نفت اقدام به صدور رضایت نامه مهاجم ملی‌پوش تیم کرده، در حالی که مشکل اصلی ما در امر گلزنی است و روی کرملاچعب حساب ویژه باز کرده بودیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز ناراحتی شدید از این اتفاق ادامه داد: این اتفاق در فوتبال دنیا کمیاب است. واقعاً متأسفم که قرارداد بازیکن ملی‌پوش خوزستان بدون اطلاع سرمربی و از طریق یک کانال خاص فسخ می‌شود.
فرزاد حافظی در خاتمه گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان عنوان کرد: مشکلات تیم نفت بسیار زیاد است و صلاح نمی‌دانم همه آن ها را در رسانه‌ها باز کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا کادر فنی بتواند فقط روی مسائل فنی تمرکز کند و شاهد خروج تیم نفت مسجدسلیمان از این وضعیت باشیم.

از سویی دیگر علی ابوالفضلی بازیکن فصل گذشته فولاد یزد از جمله بازیکنانی بوده که در این فصل با نظر کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان جذب این تیم شد ولی نام این بازیکن از سوی مسئولان تیم نفت در لیست بازیکنان این تیم به کمیته مسابقات سازمان لیگ ارائه نشد تا این بازیکن نتواند در فصل جاری برای نفت بازی کند.
این خبر را فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد و تأکید داشت اتفاقات باشگاه نفت شاید در دنیا بی‌نظیر باشد.

مرجع:خوزستان اسپورت