آیا امید به اردوی کارون خوزستان باز می گردد؟/بقاء کارون در گرو توجه استاندار
آیا امید به اردوی کارون خوزستان باز می گردد؟/بقاء کارون در گرو توجه استاندار

سایت خبری شهر اولین ها//بزرگترین هدف مدیریت باشگاه کارون خوزستان از فعالیت در تیم های پایه، ساختن بازیکن و تزریق آن به تیم بزرگسالان است. به همین دلیل هم در چند سال اخیر تمرکز این باشگاه روی کسب عنوان قهرمانی و بوسه زندن به جام نبوده است. کارون خوزستان را باید یکی از تیم های […]

سایت خبری شهر اولین ها//بزرگترین هدف مدیریت باشگاه کارون خوزستان از فعالیت در تیم های پایه، ساختن بازیکن و تزریق آن به تیم بزرگسالان است. به همین دلیل هم در چند سال اخیر تمرکز این باشگاه روی کسب عنوان قهرمانی و بوسه زندن به جام نبوده است. کارون خوزستان را باید یکی از تیم های شناخته شده در فوتبال سرزمین داغ جنوب دانست. این باشگاه در فصلی که گذشت بیش از ۹بازیکن را به تیم های مطرح کشور از جمله نفت تهران تحویل داد. البته کارون به واسطه توجه اش به تیم های پایه و داشتن تیم بزرگسالان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، همیشه جذابیت های فراوانی برای بازیکنان خوزستانی علی الخصوص اهوازی داشته است. تمام بازیکنان به این امید راهی کارون می شوند که روزی نامشان به لیست تیم بزرگسالان اضافه شود. این ویژگی کارون را می توان نقطه قوت تیم های پایه دانست. با همه این ویژگی ها و استارت اولیه تمرینات کارون، متاسفانه عدم حمایت از این باشگاه سازنده باعث شده است؛ در مرز بودن و یا نبودن قرار گیرد. چرا که مدیریت تیم کارون روزهای سختی را می گذراند. روزهایی که اگر مورد توجه نباشد، فوتبال خوزستان باز هم انحلال یک باشگاه دیگر را تجربه خواهد کرد. به هر حال انتظار این است از مسوولان ورزش خوزستان که بستری را فراهم کنند تا تیم هایی همچون کارون در عرصه فعالیت باقی بمانند
صدها جوان در تمرینات کارون
این روزها تمرینات تیم های فوتبال کارون در رده های سنی مختلف میزبان صدها جوان مستعد و بی ادعای خوزستانی است. جوانانی که می خواهند با پوشیدن پیراهن یک باشگاه سازنده جنوب، راه پیشرفت را طی کنند. در همین حال صفرعلی جمال پور مدیرعامل باشگاه کارون خوزستان می گوید: تیمداری در بخش خصوصی که هیچ حمایتی هم نمی شود، در چنین سطح مسابقات کشوری(حضور در ۴رده سنی) بسیار سخت است و تنها عشق خدمتگزاری به فوتبال خوزستان ادامه فعالیت می کنم و نامهربانی های زیادی دیده ام. اما وقتی مشاهده می کنم خانواده ای از اینکه فرزندش در میادین فوتبال و در تیمی چون کارون توپ می زند، خوشحال می شود، از کارم لذت می برم.جمال پور در خصوص آخرین وضعیت تیم بزرگسالان کارون خوزستان می گوید: شرایط ایده آل است و تیم را برای حضور در جام حذفی و رویارویی مقابل ماشین سازی تبریز آماده می کنیم. مدیرعامل باشگاه کارون در پایان یادآور شد: از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان تقاضا دارم به خاطر جوانان استان یک بار هم که شده از مجموعه ورزشی بزرگ کارون در منطقه کیان شهر اهواز دیدن کنند تا پی ببرند باشگاه های خصوصی هم در این استان همپای تیم ها و باشگاه های دولتی رقابت و پیشرفت می کنند و به موقعیت ارزشمند نیز دست می یابند.
سرپرست تغییر نکرد
در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، سرپرستی تیم کارون خوزستان همچنان بر عهده رضا جمال پورخواهد بود.وی ۲ سال پیش به جای فرهاد حافظی این سمت را به عهده گرفت. رضا جمال پور، فصل گذشته  علاوه بر سرپرستی تیم بزرگسالان کارون، با این سمت نیز در تیم های امید و جوانان مشغول به فعالیت بود.
هدف صعود است
سرمربی جوان کارون خوزستان نیز گفت: هدف اصلی من ایجاد زمینه صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول است. فرزاد بهزادی افزود: هدف من، هدف بزرگی است که برای رسیدن به آن حمایت لازم دارد و این قول را می دهم با همین بازیکنان جوان و بی نام و نشان در فصل جدید لیگ دسته دوم شگفتی ساز خواهیم شد.

مرجع:خوانانیوز