آغاز مجدد مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان
آغاز مجدد مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان مسجدسلیمان پس از وقفه ای حدوداً یکماهه بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.این مسابقات با توجه به تغییر و تحولات در هیأت فوتبال و تعطیلات اخیر با وقفه ای کوتاه مواجه شده بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، محمود احمدی رییس هیأت فوتبال […]

سایت خبری شهر اولین ها// مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان مسجدسلیمان پس از وقفه ای حدوداً یکماهه بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.این مسابقات با توجه به تغییر و تحولات در هیأت فوتبال و تعطیلات اخیر با وقفه ای کوتاه مواجه شده بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، محمود احمدی رییس هیأت فوتبال مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان بزودی از سر گرفته خواهد شد و طی این هفته آیین نامه مسابقات بهمراه برنامه کامل دیدارهای دور مقدماتی به باشگاهها ابلاغ خواهد شد. این مسابقات در دو گروه هست تیمی برگزار می گردد و تیم قهرمان این رقابتها به لیگ دسته اول خوزستان معرفی خواهد شد.

گفتنی است که چندی پیش این مسابقات با حضور تیم های فوتبال مسجدسلیمان در حالی آغاز گردیده بود که تنها ۵ مسابقه برگزار شده تا شاهد تغییر و تحولات در رأس هیأت فوتبال شهرستان را شاهد باشیم. ضمن اینکه شنیده می شود رقابتهای اخیر فوتبال در مسجدسلیمان بدون آنکه آیین نامه ،گروه بندی و برنامه مسابقات بصورت کتبی به تیم ها ابلاغ گردد برگزار شده ، ضمن اینکه حضور بازیکنان متعدد فاقد کارت بیمه ورزشی نیز موجب بروز حوادثی ناگوار در این رقابتها شده بود.