آغاز بازرسی‌ها از بازار خوزستان مبنی بر گزارش وجود آبلیموی تقلبی!
آغاز بازرسی‌ها از بازار خوزستان مبنی بر گزارش وجود آبلیموی تقلبی!

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرکل استاندارد خوزستان از آغاز بازرسی‌ها از بازار استان به‌منظور گزارش وجود آبلیموی تقلبی خبر داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روناش، رضا دهدشتی‌زاده در حاشیه بازدید از شرکت آذین شوشتر که با همراهی اداره کل تعزیرات حکومتی انجام گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرکل استاندارد خوزستان از آغاز بازرسی‌ها از بازار استان به‌منظور گزارش وجود آبلیموی تقلبی خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روناش، رضا دهدشتی‌زاده در حاشیه بازدید از شرکت آذین شوشتر که با همراهی اداره کل تعزیرات حکومتی انجام گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به وجود برخی گزارشات مبنی بر وجود آبلیموی تقلبی در بازار استان خوزستان بازرسی مشترکی توسط مدیرکل استاندارد خوزستان و مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از شرکت آذین شوشتر با نام تجاری «مجید» که از تولیدکنندگان عمده این کالا در کشور است، به‌منظور بررسی تولید آبلیمو و نیز آشنایی با خط تولید آن صورت پذیرفت.

این مسئول افزود: در این بازدید چهار ساعته از مراحل مختلف تولید آبلیمو شامل فیلتراسیون، گازگیری، هموژنیزاسیون، پاستوریزاسیون و در نهایت بسته‌بندی آبلیموترش بازدید شد، همچنین در حین این بازدید نیز از آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت، سردخانه نگهداری عصاره آبلیمو، انبار محصولات شرکت و نیز تعداد دیگری از خطوط تولید از جمله خط تولید رب گوجه فرنگی و نوشیدنی‏های بدون گاز بازدید و نکات فنی لازم توسط مدیرکل استاندارد و هیئت همراه ارائه شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان ضمن تاکید بر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی واحدهای تولیدی، مصرف محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را از جمله حقوق مسلم مصرف کنندگان دانسته و بر عزم این اداره کل و اداره کل تعزیرات بر مبارزه با هرگونه کم فروشی و یا تقلب در تولید محصولات، خصوصاً محصولات غذایی که با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، اشاره کرد.

دهدشتی‌زاده، تولید با کیفیت را از جمله راهکارهای مناسب برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

وی در پایان، بر لزوم رعایت و اجرای کامل استانداردهای ملی و نیز توجه و رعایت مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و بر برنامه‌ریزی جامع در جهت ارتقاء مستمر کیفیت و جلب نظر و اعتماد مشتریان تاکید کرد.