آخرین وضعیت نفتون مسجدسلیمان ،تنها تیم مردمی و محله ای ایران از زبان سرمربی تیم
آخرین وضعیت نفتون مسجدسلیمان ،تنها تیم مردمی و محله ای ایران از زبان سرمربی تیم

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان اینروزها در حال انجام مراحل آماده سازی خود جهت حضور در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته سه می باشد.احسان قاضی مربی جوان و آینده دار نارنجی پوشان آخرین وضعیت تیمش را در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اینگونه مطرح می کند : تا روز […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان اینروزها در حال انجام مراحل آماده سازی خود جهت حضور در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته سه می باشد.احسان قاضی مربی جوان و آینده دار نارنجی پوشان آخرین وضعیت تیمش را در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اینگونه مطرح می کند :

  • تا روز چهارشنبه هفته جاری لیست نهایی بازیکنان تکمیل خواهد شد و پس از انجام قرعه کشی رقابتهای لیگ سه در 24 دیماه و شناخت حریفان خود رقابتها را از اوایل ماه آتی آغاز خواهیم کرد.
  • تاکنون اسپانسر جدیدی مسئولیت حمایت از تیم را عهده دار نشده و همچون سال اخیر دکتر صفایی مدیریت محترم اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان حامی تیم ما خواهد بود.ضمن اینکه تلاش پیشکسوتان و اهالی ورزش منطقه نفتون در حمایت از این تیم قابل تقدیر است.
  • حدود 60 درصد از بازیکنان ترکیب سال گذشته حفظ شده اند،امسال نیز 80 درصد تیم از بازیکنان بومی شهرستان تشکیل خواهد شد و تنها 7-6 بازیکن خارج از شهرستان را جذب خواهیم کرد.
  • قطعاً در رقابتهای امسال تفکر صعود به لیگ دو را خواهیم داشت اما با وجود رقیبان قدرتمندی همچون شهرداری اراک،برق شیراز، شهرداری یاسوج و شاهین ماهشهر که با هزینه های میلیاردی و تا بن دندان مسلح در مسابقات حضور خواهند یافت کار دشواری را برای صعود داریم.
  • در رقابتهای سال گذشته در چندین مسابقه پیروزی را در دقایق پایانی و تلف شده با تساوی عوض کردیم که همین موضوع موجب از دست رتن امتیازات زیادی گردید وگرنه حداقل در رتبه سوم جدول جای می گرفتیم .امسال با برطرف نمودن این مشکل امیدواریم نتایج بهتری کسب کنیم.
  • می توان گفت که تیم نفتون جزو معدود تیم ها و شاید تنها تیم مردمی و محله ای فوتبال ایران محسوب می شود که همچنان با حمایتهای مردمی پا به مسابقات می گذارد. اما امیدواریم مسئولین و مدیران شهرستان توجه بیشتری به این تیم ریشه دار و محبوب داشته باشند.