۲۰ محور روستایی مسجدسلیمان همچنان مسدود است
۲۰ محور روستایی مسجدسلیمان همچنان مسدود است

سایت خبری شهر اولین ها// بخشدار چلو گفت: بر اثر بارندگی‌های دو هفته پیش ۲۰ مسیر ارتباطی این بخش همچنان دچار مشکل است و پیگیری جهت رفع آن همچنان بی‌نتیجه مانده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، عزت‌الله براتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسدود بودن برخی از راه‌های روستایی […]

سایت خبری شهر اولین ها// بخشدار چلو گفت: بر اثر بارندگی‌های دو هفته پیش ۲۰ مسیر ارتباطی این بخش همچنان دچار مشکل است و پیگیری جهت رفع آن همچنان بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، عزت‌الله براتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسدود بودن برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارندگی، اظهار کرد: بارندگی‌های هفته گذشته در این شهرستان موجب بسته شدن راه ارتباطی روستاهای بخش چلو شده است.

وی با بیان اینکه کار بازگشایی مسیر و رفع مشکل همچنان در حال انجام است، افزود: در روزهای گذشته تا به امروز چند محور بازگشایی شده است ولی مشکل ارتباطی ۲۰ روستای این شهرستان همچنان وجود دارد و همچنان بدون حل باقی مانده است.

بخشدار چلو با اشاره به تلاش‌هایی که در این راستا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان اداره امور عشایر شهرستان نیز برای آوردن ماشین‌آلات جهت بازگشایی محورهای مسدود بی‌نتیجه مانده و باعث شده این مناطق همچنان دچار مشکل باشند.

براتی در پایان تصریح کرد: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم نتیجه‌بخش باشد تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی محورها اقدام کنیم.