یکه تازی استقلال مسجدسلیمان در لیگ دسته اول خوزستان
یکه تازی استقلال مسجدسلیمان در لیگ دسته اول خوزستان

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان با ادامه روند پیروزی های خود در لیگ دسته اول خوزستان مدعی اول صعود به لیگ برتر بشمار می رود. به گزارش شهر اولین ها، استقلال مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ یک خوزستان میهمان یاران آبادان بود که با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان با ادامه روند پیروزی های خود در لیگ دسته اول خوزستان مدعی اول صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

به گزارش شهر اولین ها، استقلال مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ یک خوزستان میهمان یاران آبادان بود که با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا ضمن تداوم پیروزی های خود و حفظ صدرنشینی مدعی اول صعود به رقابتهای لیگ برتر خوزستان بشمار برود. گلهای آبی پوشان را در این دیدار عبدالله باورصادف نویدپورحسن و دانیال آذرگشب به ثمر رساندند. دیگر نماینده مسجدسلیمان در لیگ دسته اول خوزستان تیم زاگرس بود که با تساوی بدون گل در خانه مقابل رخش الوند آبادان متوقف شد.

هفته چهارم این رقابتها پنجشنبه این هفته انجام خواهد شد و استقلال مسجدسلیمان در خانه از امیداندیشه شوشتر پذیرایی خواهد کرد. تیم زاگرس نیز در حمیدیه به مصاف ولایت این شهر خواهد رفت.