گلزنان سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان +تصاویر
گلزنان سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان +تصاویر

شهر اولین ها// دو بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان قرار دارند تا نفتی ها را در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان باتجربه ای باشند.این موضوع در حالی است که به احتمال فراوان تیم نفت در فصل آتی دچار تغییرات عمده ای خواهد شد. به گزارش شهر اولین ها، […]

شهر اولین ها// دو بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان قرار دارند تا نفتی ها را در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان باتجربه ای باشند.این موضوع در حالی است که به احتمال فراوان تیم نفت در فصل آتی دچار تغییرات عمده ای خواهد شد.

به گزارش شهر اولین ها، باشگاه نفت و سهراب بختیاری زاده صحبتهای اولیه را با عادل کلاه کج و رضا نوروزی نیز برای حضور در نفت انجام داده اند تا در صورت توافقات نهایی شاهد حضور این دوبازیکن سابق پرسپولیس در مسجدسلیمان باشیم. کلاه کج هافبک رامهرمزی پس از سالها حضور در فوتبال خوزستان و تیمهای فولاد و استقلال اهواز چندصباحی نیز در تیمهای تهرانی از جمله راه آهن و پرسپولیس نیز حضور داشت. رضا نوروزی نیز مهاجم گلزن و ایذه ای فوتبال کشور که فصلی ناموفق توام با مصدومیت را در پرسپولیس سپری کرده بود سابقه حضور در نفت تهران را نیز دارد.

dl_khlh_khj_222e9227307-a6aad9fa35dcc05f0dd53c1c0354612e

از سویی دیگر به نظر میرسد بختیاری زاده لیست بازیکنان مورد تایید کادر فنی از سال گذشته را اعلام کرده و سه بازیکن بومی تیم مورد تایید کادر فنی قرار گرفته اند.اتابک نمازی,سجاد موسوی و علی کیانی فر سه بازیکنی هستند که فصل جدید را نیز در تیم نفت توپ خواهند زد.