گلر جوان مسجدسلیمانی ،سنگربان اول قهرمان لیگ برتر
گلر جوان مسجدسلیمانی ،سنگربان اول قهرمان لیگ برتر

سایت خبری شهر اولین ها//گودرز داوودی نفر اول گزینه دروازه بانی استقلال خوزستان است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از “ورزش سه”، پس از رفتن فرناندو خسوس دروازه بان استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم نقش فوق العاده ای داشت به گسترش فولاد، عده زیادی نگران دروازه این تیم شدند. سید […]

سایت خبری شهر اولین ها//گودرز داوودی نفر اول گزینه دروازه بانی استقلال خوزستان است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از “ورزش سه”، پس از رفتن فرناندو خسوس دروازه بان استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم نقش فوق العاده ای داشت به گسترش فولاد، عده زیادی نگران دروازه این تیم شدند.

سید سیروس پورموسوی با مشورت هایی که با فرشاد بختیاری زاده مربی گلرهای این تیم داشته است، قرار شده گودرز داوودی دروازه بان جوان و آینده دار این تیم به عنوان گلر اصلی درون دروازه قرار بگیرد.

داوودی که قبلا عضو تیم ملی امید  و نفت مسجدسلیمان بوده است، اکنون در تیم ملی دانشجویان عضویت دارد و فصل بعد می تواند جای خسوس را پر کند.

سید سیروس پورموسوی دراین باره گفته است:

تشکر از بختیاری زاده

قبل از این که بخواهیم از خسوس تعریف کنیم باید از فرشاد بختیاری زاده، مربی او تعریف کنیم که واقعا در آماده کردن و ساختن این بازیکن نقش بسیاری داشت و بعد از آن هم باید از خط دفاعی مان قدردانی کنم. دوست داشتم خسوس بماند ولی متاسفانه با توجه به این که قراردادش تمام شده بود نتوانستیم او را حفظ کنیم.

خسوس گفت فریب خوردم

یکسری دوستان که خیلی به باشگاه محبت داشتند، خسوس را بردند که البته خودش هم می گفت فریب خوردم. به هر حال از آن دوستان انتظار داشتم که حداقل می گذاشتند که با ما خداحافظی کند و او را به این صورت شبانه از اهواز بیرون نمی بردند.

بهتر از داوودی نداریم

گلر داخلی‌ای هم که شایسته باشد، بهتر از گودرز داوودی نداریم و من روی گزینه داخلی به جز داوودی فکر نمی کنم ولی تلاش می کنیم که یک گلر خارجی هم جذب کنیم.