گزارش متنی-تصویری دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش به میزبانی گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان
گزارش متنی-تصویری دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش به میزبانی گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان برگزار شد. این برنامه به همت گروه گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان در زمین چمن مصنوعی منطقه هشت بنگله و با حضور جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان انجام گرفت. شرکت کنندگان این برنامه را با قرائت فاتحه به روح ورزشکاران فقید شهرستان که در سال های اخیر درگذشتند […]

شهر اولین ها// دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان برگزار شد. این برنامه به همت گروه گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان در زمین چمن مصنوعی منطقه هشت بنگله و با حضور جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان انجام گرفت.

شرکت کنندگان این برنامه را با قرائت فاتحه به روح ورزشکاران فقید شهرستان که در سال های اخیر درگذشتند آغاز نمودند. ابراهیم شهنی رئیس هیأت والیبال مسجدسلیمان و کمیته داوران خوزستان ضمن تبریک سال نو و عرض خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: امیدواریم تا با حمایت های فکری و مالی بتوانیم به آرمان رویایی مان در مسیر پیش رو دست یابیم.

امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با بیان این مطلب گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان توانسته جمعیت خوبی از پیشکسوتان و علاقمندان را گرد هم آورد افزود: امیدوارم در سال پیش رو بواسطه فعالیت هایی این چنین اتفاقات خوبی در ورزش شهرستان رقم بخورد.

اردشیر رضایی از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان و عضو هیأت مدیره گنجه در ادامه برنامه به بیان عملکرد این گروه طی دو سال اخیر پرداخت و خاطر نشان ساخت: هدف ما این است که از کثرت به وحدت برسیم و هدف متعالی که همان حمایت و پشتیبانی از ورزش مسجدسلیمان است را پیش بگیریم.  رضایی افزود: گروه گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان در سال ۹۵ شکل گرفت و هم اکنون با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای خَیر در تهران، اهواز و مسجدسلیمان دارای سه هسته پویاست.

علی عسکر ظاهری نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز گفت: در خصوص تبلیغ و اشاعه رسالت کنونی گنجه باید اهتمام بیشتری به خرج داد و این مقوله در سطح ورزش بایستی به یک ارزش تبدیل شود.

فرزاد نژاد بهادری از بانیان تشکیل گنجه و از اعضای هیأت مدیره این گروه نیز در بخش پایانی برنامه های سالجاری گروه گنجه پشتیبان ورزش مسجدسلیمان را تشریح نمود. وی گفت: درصدد هستیم تا ضمن تداوم برنامه های قبلی، این اهداف را به سطح جوانان و نوجوانان توسعه دهیم و ورزشکاران مستعد با بضاعت مالی کم را تا رشد بیشتر تحت حمایت قرار دهیم.

گفتنی است که دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان با تقدیر و اعطای هدایایی به تنی چند از قهرمانان ملی و آسیا و پیشکسوتان خاتمه یافت. این برنامه همچنین با بخش های متنوعی از جمله موارد ذیل همراه بود:

-آرمان امیدی بیرگانی جوان مستعد مسجدسلیمان و عضو باشگاه کاوه در دو بخش به ارائه آواز زیبای بختیاری پرداخت و با استقبال حاضرین همراه شد.

-محمدرضا خواجوی و اردشیر شمس از پیشکسوتان ورزش والیبال و وزنه برداری به بیان خاطرات از ورزش مسجدسلیمان در دهه های حضور خود پرداختند که با استقبال و همراهی دیگر پیشکسوتان همراه بود.

-حسن شیخ رباط خواننده بهمراه گروه هنری خود به اجرای قطعه بختیاری همراه با نوای ساز پرداخت.

-تقدیر از اعضای هسته مرکزی پویش “ورزش پاک، ورزشگاه پاک” از دیگر بخش های برنامه بود. این پویش از مهمترین فعالیت های انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان در حوزه فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ ورزشگاه بدون زباله در سطح لیگ برتر بوده است که طی ۱۱ برنامه اقدام به پاکسازی ورزشگاه نموده اند.