گردهمایی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان به روایت تصویر
گردهمایی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان به روایت تصویر

شهر اولین ها// گردهمایی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان روز گذشته در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز شهرستان برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها،به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک مراسم گردهمایی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.در این مراسم که با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان […]

شهر اولین ها// گردهمایی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان روز گذشته در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز شهرستان برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها،به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک مراسم گردهمایی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.در این مراسم که با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان،مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد،علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور فعال گروه های زیست محیطی گفت: این تشکل ها برنامه های مهمی را اجرا می نمایند.
وی از جدیت و پیگیری مسئولین محیط زیست خصوصاً خانم دکتر ابتکار ریاست سازمان در برنامه ریزی و تدوین برنامه های زیست محیطی در برنامه ششم اقتصادی تقدیر کرد و گفت:با اجرایی شدن این قوانین،بسیاری از خواسته های زیست محیطی عملی خواهند شد.
ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب لایحه بودجه برای ساماندهی فاضلاب استان به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد که می توان بسیاری از مشکلات بخش آب و فاضلاب استان را برطرف نمایند.
قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز از تلاش و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های زیست محیطی را از وظایف تک تک مردم دانست و گفت:در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان برنامه های مختلفی در این شرکت در حال انجام است.
بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سازمان های مردم نهاد ارائه داد و با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از جمعی از فعالان محیط زیست تقدیر بعمل آمد.

-در این گردهمایی همچنین نمایندگان انجمن های مردم نهاد گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده توسط  اعضای تشکل های مربوطه خود ارائه دادند.

-در حاشیه این مراسم نمایشگاهی ازصنایع دستی و دست بافته ها مددجویان مرکز توانبخشی بشرا برپا شد و مدیر عامل شرکت نفت و گازمسجدسلیمان در یک اقدام شایسته و قابل تقدیر تمامی آثار و تولیدات مددجویان را خریداری نمود و این اقدام موجی از خوشحالی در بین مددجویان مرکز بشرا و تشویق حاضرین درپی داشت.

-دکترمسعود شهبازی از اساتید دانشگاه نیز در این مراسم به ابعاد بعضی از ناهنجاری فرهنگی در مسجدسلیمان از جمله آلودگی های صوتی ناشی راه اندازی کاروان های عزا در سطح شهر و نصب بنرهای تسلیت در میادین  شهری پرداخت و اظهار داشت: این مسائل شور و نشاط در جامعه مسجدسلیمان را تحت شعاع قرار می دهند.

-در بخشی از برنامه اجرای زیبای دکلمه محیط زیستی توسط دانش آموزحافظ محیط زیست با لباس محلی بختیاری با تشویق حاضرین همراه شد.

429819666_53945 426226776_222577