کورش حاجت پور ، شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان
کورش حاجت پور ، شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// نشست اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص انتخاب شهردار برگزار شد و در نهایت کورش حاجت پور با ۶ رأی بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، پس از ارائه برنامه توسط چند تن از کاندیدای شهرداری اعضای شورای شهر از میان دو […]

سایت خبری شهر اولین ها// نشست اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص انتخاب شهردار برگزار شد و در نهایت کورش حاجت پور با ۶ رأی بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب گردید.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، پس از ارائه برنامه توسط چند تن از کاندیدای شهرداری اعضای شورای شهر از میان دو گزینه نهایی خود-عباس عباسی زاده و کورش حاجت پور- با ۶ رأی کوروش حاجت پور را بعنوان شهردار انتخاب نمودند و عباسی زاده نیز ۵ رأی را به خود اختصاص داد.این رای گیری تا حدود ساعت ۵ صبح امروز بطول انجامید. گفتنی است در صورت تأیید صلاحیت گزینه انتخاب شده وی از شورای شهر سلب عضویت شده و ایرج بارانی بعنوان عضو علی البدل جایگزین میگردد.

کورش حاجت پور که پیش از این کارمند شهرداری مسجدسلیمان بوده و در خردادماه ۹۲ بعنوان سومین عضو شورای شهر مسجدسلیمان انتخاب شده بود، شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان پس از انقلاب بشمار می رود.ضمن اینکه طی یک دهه اخیر ( از سال ۸۴ تاکنون) مسجدسلیمان حضور ۶ شهردار را تجربه نموده که میانگین یک سال و هشت ماه برای هر کدام از آنان فرصت زیادی جهت ساماندهی به امورات یک شهر نخواهد بود.