کمک 280 میلیون ریالی جامعه ورزش مسجدسلیمان برای تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی
کمک 280 میلیون ریالی جامعه ورزش مسجدسلیمان برای تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی

شهر اولین ها// جامعه ورزشی مسجدسلیمان در اقدامی نیکوکارانه تاکنون در جمع آوری مبلغ 280 میلیون ریال  و تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام بهداشتی بیمارستان 22 بهمن کمک و مشارکت نموده اند. به گزارش شهر اولین ها، با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اقشار مختلف جامعه برای همیاری و مشارکت در برنامه […]

شهر اولین ها// جامعه ورزشی مسجدسلیمان در اقدامی نیکوکارانه تاکنون در جمع آوری مبلغ 280 میلیون ریال  و تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام بهداشتی بیمارستان 22 بهمن کمک و مشارکت نموده اند.

به گزارش شهر اولین ها، با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اقشار مختلف جامعه برای همیاری و مشارکت در برنامه ها و اقدامات خیرخواهانه به شیوه های متعددی مشارکت نموده اند. در همین راستا جامعه ورزشی مسجدسلیمان با راه اندازی کمپین حمایتی از کادر درمان و پزشکی، تاکنون مبلغ 280 میلیون ریال را از طریق ورزشکاران، خیرین و دیگر شهروندان جمع آوری نموده و بخشی از تجهیزات و اقلام پزشکی و درمانی بیمارستان 22 بهمن را تهیه نمودن. این اقلام در اختیار مدیریت بیمارستان قرار گرفت و در صورت تداوم کمک های مالی خیرین و شهروندان نیز دیگر اقلام م تجهیزات مورد نیاز کادردرمان تهیه خواهد شد.

گفتنی است جامعه ورزشی مسجدسلیمان آمادگی خود را جهت جلب مشارکت های مردمی و عموم ورزشکاران و خیرین برای تأمین ملزومات و تجهیزات پزشکی شهرستان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را اعلام می نماید و دست تمامی همراهان و نیکوکاران را در این زمینه به گرمی می فشارد.