کمپین “جاده مرگ” و طومار نویسی دو ماه پیش نیز صورت گرفته بود … !؟
کمپین “جاده مرگ” و طومار نویسی دو ماه پیش نیز صورت گرفته بود … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// کمپین جاده مرگ با هدف اصلاح و بهبود وضعیت فعلی جاده اهواز-مسجدسلیمان از دو هفته قبل آغاز شده است. اما موضوعی که مغفول مانده این است که حدود سه ماه پیش نیز کمپینی با همین عنوان و هدف نیز در خصوص تصادفات و مشکلات محور خوزستان به‌ویژه در مسیرهای ارتباطی […]

سایت خبری شهر اولین ها// کمپین جاده مرگ با هدف اصلاح و بهبود وضعیت فعلی جاده اهواز-مسجدسلیمان از دو هفته قبل آغاز شده است. اما موضوعی که مغفول مانده این است که حدود سه ماه پیش نیز کمپینی با همین عنوان و هدف نیز در خصوص تصادفات و مشکلات محور خوزستان به‌ویژه در مسیرهای ارتباطی اهواز، باغملک، ایذه به اصفهان تشکیل شده بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اگر چه جاده اهواز-مسجدسلیمان طی سالیان اخیر بدلیل مشکلات فنی و وضعیت نابسامان کنونی جان بسیاری از شهروندان را به مخاطره انداخته و قربانیان زیادی را بر جای گذاشته است اما پیش از این نیز کمپین ” جاده مرگ ” در اعتراض به تصادفات و مشکلات محور خوزستان به‌ویژه در مسیرهای ارتباطی اهواز، باغملک، ایذه به اصفهان شکل گرفته بود و حتی کار به طومار نویسی و ارسال آن  به‌ همراه 300 درخواست برای نمایندگان مجلس شکل گرفته بود.

این طومار توسط 12 هزار نفر از اهالی شهرهای ایذه، باغملک، هفتگل، میداود، دهدز و قلعه‌تل امضا شد و در این حرکت حمایت‌های فرمانداران، ائمه جمعه و دادستان‌ها را نیز بهمراه داشت. البته آنچه راه اندازی کمپین و طومار نویسی پیشین را هدفمند و مطالبه آمیز جلوه داد ترسیم چشم انداز و ارائه راهکارهای قانونی از جمله اشاره به مهمترین خواسته کمپین از نمایندگان و مسئولان کشور مبنی بر چهار بانده کردن و جداسازی مسیر رفت و برگشت محور ارتباطی بود.

امیدواریم تا در خصوص کمپین شکل گرفته کنونی در شهرستان نیز بصورت هدفمندتر و قانونمند نمودن آن منجر به رسمیت بخشیدن به این درخواست و تنظیم درخواستی بصورت کارشناسی شده باشد تا در نهایت منجر به حل مشکل جاده اهواز – مسجدسلیمان و رسیدگی به این وضعیت نابسامان در زمینه راههای ارتباطی برون شهری گردد.