پیش بازی پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان / جدالی برای حفظ رکوردها
پیش بازی پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان / جدالی برای حفظ رکوردها

شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که شاگردان تارتار با انگیزه کسب امتیاز به ورزشگاه آزادی پای خواهند گذاشت و شکست ناپذیری نفتی ها تا این هفته از رقابتها بر تلاش آنان برای تداوم حفظ این رکورد خواهد افزود. دو تیم پرسپولیس و نفت […]

شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که شاگردان تارتار با انگیزه کسب امتیاز به ورزشگاه آزادی پای خواهند گذاشت و شکست ناپذیری نفتی ها تا این هفته از رقابتها بر تلاش آنان برای تداوم حفظ این رکورد خواهد افزود.

دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم می روند و هر چهار دیدار قبلی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. دو تساوی بدون گل در رقابتهای لیگ برتر دوره هجدهم موجب شده تا احتمالاَ دیداری کم گل را شاهد باشیم. ضمن این که دو تیم از خط دفاعی نسبتاً مستحکمی برخوردارند و این موضوع بر احتمالات پیش از مصاف دو تیم افزوده است. هر چند پرسپولیس برای نزدیک تر شدن به سپاهان و شهر خودرو و حتی صدرنشینی در هفته های جاری برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان صف آرایی خواهد کرد. اما شاگردان تارتار نیز در تلاش برای شکست طلسم گل نزدن خود هستند که در دو دیدار اخیر در گل زنی ناکام بوده اند و این موضوع انتقادات زیادی را برای زردپوشان نفت در پی داشته است.

به نظر می رسد که جدال دو تیم از جهات مختلفی یک دیدار جذاب و تماشایی را رقم بزند. پرسپولیس برای رقم زدن نخستین شکست نفت در لیگ امسال و صعود به صدر جدول به تمام قوا به میدان می آید. از سوی دیگر نفتی ها نیز برای اثبات شایستگی های خود و حفظ جایگاه میانه جدول رده بندی مقابل پرسپولیس حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.