پیش بازی نفت مسجدسلیمان-خیبر/ خیبر در جنوب به دنبال اولین پیروزی با سرمربی جدید!
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-خیبر/ خیبر در جنوب به دنبال اولین پیروزی با سرمربی جدید!

شهر اولین ها//تیم فوتبال خیبر خرم اباد نماینده لرستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا، مهمان نفت مسجد سلیمان است. به گزارش شهر اولین ها، خیبری ها در هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ، فردا جمعه شانزدهم مهرماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد […]

شهر اولین ها//تیم فوتبال خیبر خرم اباد نماینده لرستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا، مهمان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش شهر اولین ها، خیبری ها در هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ، فردا جمعه شانزدهم مهرماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.

تیم خیبر خرم آباد درحالی پا به این مسابقه می گذارند که در هفته هشتم با حضور هواداران خود  با یک گل از سد ایرانجوان بوشهر عبور کردند تا اولین پیروزی فصل خود را کسب کنند و از قعر جدول جدا شود. اما از سویی دیگر نفتی ها با تساوی بدون گل در خانه بادران توانستند یک امتیاز با ارزش را کسب کنند.

کسب پیروزی خانگی در برابر خیبر توسط نفتی ها می تواند اوضاع تیم سهراب بختیاری زاده را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. نفت مسجد سلیمان  طبیعتاً همه تلاش خود را بکار می گیرد تا در این بازی خانگی پس از پنج هفته متوالی کسب تساوی،  سومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد اما برای رسیدن به این مهم کار آسانی را پیش رو نخواهد داشت، چرا که تیم خیبر خرم آباد پس انصراف از جام حذفی توانسته تمرینات منظمی را زیر نظر سرمربی جدید خود داود حقدوست انجام دهد تا با آمادگی خوبی برای این بازی  مهیا شوند.

هواداران تیم خیبر که خاطره زیاد خوبی ازبازی فصل پیش در مقابل آلومینیوم هرمزگان که  حقدوست سرمربی این تیم بود ندارند، و باید دید حقدوست می تواند با عملکرد خود باعث رفع این دلخوری شود و همچنین خیبر را به ساحل آرامش برساند یا خیر…

در طرف مقابل نفتی ها که در ۴ بازی تا کنون در خانه میزبان بوده اند که  ۲برد ، ۲تساوی و بدون شکست کارنامه خوبی به جاگذاشته اند که  برد های آنها مربوط به هفته های اول و سوم مقابل ایرانجوان بوشهر و فجر سپاسی شیراز بوده است.

خیبر خرم آباد با ۵امتیاز در رده پانزدهم و نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ یک قرار دارند و همچنین دو تیم فصل گذشته دوبار رو در روی هم قرار گرفتند که هردو بازی با نتیچه تساوی به پایان رسیده است.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده امید سعید فر که  کاوه بهمنی و عقیل جهانبازی کمک های او در بازی خواهند بود.

برنامه سایر دیدار های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

نساجی قائمشهر – استقلال اهواز ۱۵:۰۰

گل گهر سیرجان – بادران تهران ۱۵:۱۵

اکسین البرز – فولاد یزد

سپیدرود رشت – مس رفسنجان

فجرسپاسی شیراز – ملوان بندر انزلی

مس کرمان – پارس جنوبی جم

راه آهن تهران – آلومینیوم اراک

ایرانجوان بوشهر – خونه به خونه بابل ۱۵:۴۵