پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه احداث جاده مسجدسلیمان – بازفت
پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه احداث جاده مسجدسلیمان – بازفت

شهر اولین ها //مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: پروژه جاده جدید مسجدسلیمان – اندیکا_ بازفت معروف به جاده بازفت با یپشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرا است. علی عیدی وندی با اشاره به طول ۲۰ کیلومتری این پروژه، اظهارکرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور است و […]

شهر اولین ها //مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: پروژه جاده جدید مسجدسلیمان – اندیکا_ بازفت معروف به جاده بازفت با یپشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرا است.

علی عیدی وندی با اشاره به طول ۲۰ کیلومتری این پروژه، اظهارکرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور است و ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قطعه اول پروژه احداث جاده کمربندی مسجدسلیمان (از پل تمبی به سمت دانشگاه آزاد) به طول ۶ کیلومتر در حال اجرا است. طول کل کمربندی ۱۴ کیلومتر است و قطعه اول آن هم اکنون حدود ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

عیدی وندی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه، ۲۳ میلیارد تومان و از محل منابع شرکت نفت در نظر گرفته شده است و اکنون در حال تجهیز کارگاه و کارهای مقدماتی اجرای پروژه هستیم.

وی گفت: پروژه‌های حوزه راه این شهرستان نیاز به تامین اعتبار دارند و در صورت تامین اعتبارات، روند ساخت پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.