پیروزی پرگل تیم فوتسال بانوان انجمن نگین ایران زاگرس مقابل نفت مسجدسلیمان + عکس
پیروزی پرگل تیم فوتسال بانوان انجمن نگین ایران زاگرس مقابل نفت مسجدسلیمان + عکس

شهر اولین ها// در اقدامی جالب توجه و کم نظیر و در راستای توسعه ورزش همگانی در حوزه بانوان تیم فوتسال بانوان انجمن نگین ایران زاگرس در دیداری دوستانه تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان را در دیداری پرگل شکست داد. به گزارش شهر اولین ها، تیم فوتسال بانوان انجمن زیست محیطی نگین ایران زاگرس که متشکل […]

شهر اولین ها// در اقدامی جالب توجه و کم نظیر و در راستای توسعه ورزش همگانی در حوزه بانوان تیم فوتسال بانوان انجمن نگین ایران زاگرس در دیداری دوستانه تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان را در دیداری پرگل شکست داد.

به گزارش شهر اولین ها، تیم فوتسال بانوان انجمن زیست محیطی نگین ایران زاگرس که متشکل از بازیکنان شهرستان لالی می باشد با حضور در مسجدسلیمان در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم های نوجوانان و بزرگسالان نفت مسجدسلیمان رفت که یک پیروزی و یک شکست حاصل کار این تیم بود.در نخستین دیدار نوجوانان نفت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یافتند.برای نفتی ها در این دیدار یاسمن حیدری نیا ،ریحانه راکی ،رعنا راکی،شکیبا ناصری ،مائده معین زاده،یاس فرجی،مهرسا طاهر زاده ،شیما کریمی،مهرسا بادآهنگ، مینا باقری،زهرا چراغیان،محدثه علیزاده ،مهدیه کریمی و ریحانه نصیری به میدان رفتند که زننده گلهای این تیم نیز یاسمن حیدری نیا ،مائده معین زاده ،یاس فرجی و ریحانه راکی بودند.این تیم با هدایت آزاده گودرزی بعنوان سرمربی و سمیه محمودی بعنوان کمک مربی پیش از این نیز دیدارهایی را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. گفتنی است که در جمع تیم نوجوانان نفت ریحانه راکی و یاسمن حیدری نیا از جمله بازیکنان مستعد تیم بشمار می روند که به جمع تیم منتخب استان نیز دعوت شده اند.

در دومین دیدار امروز نیز تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان میزبان تیم انجمن نگین ایران زاگرس بود که بانوان انجمن انتقام شکست برابر نوجوانان را با نتیجه مشابه چهار بر یک گرفتند.گلهای این تیم را نیز کوثرمرادی، پگاه حاجیپو ، .نرگس حمالپور و رخساره جمالپور به ثمر رساندند.

57324142

اسامی تیم فوسال بانوان انجمن نگین ایران زاگرس:

سکینه حسین وند،کافیه هزاریان، کوثرمحمدحسینی، راضیه مرادی، سوماعبداللهی، رخساره حاجیپور ، هلن مرادی، پگاه حاجیپور ، ساغرمحمدحسینی، نرگس جمالپور و فاطمه جمال زادگان

مربی تیم نسرین حسین وند

کمک مربی گلنارحسین وند