پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بمناسبت درگذشت هادی نوروزی، كاپيتان تيم پرسپوليس
پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بمناسبت درگذشت هادی نوروزی، كاپيتان تيم پرسپوليس

سایت خبری شهر اولین ها//جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان طی پیامی درگذشت هادی نوروزی كاپيتان تيم پرسپوليس را تسلیت گفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هادي نوروزي بامداد امروز به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزشی کشور را در شوک عجیبی فرو ببرد.این مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس امسال […]

سایت خبری شهر اولین ها//جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان طی پیامی درگذشت هادی نوروزی كاپيتان تيم پرسپوليس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هادي نوروزي بامداد امروز به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزشی کشور را در شوک عجیبی فرو ببرد.این مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس امسال به عنوان کاپیتان اول این تیم برای سرخپوشان به میدان می‌رفت.

متن پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بدین شرح می باشد:

خبرى تكان دهنده را متوجه شديم.

هادى نوروزى
بازيكن متعصب، خوب، تلاشگر، بدون حاشيه و كاپيتان برازنده پرسپوليس كه كمتر به حقش رسيده بود، در سن و شرايطى كه فكر نميكنيم از نظر علم و احساس، زمان رفتن باشد، با مرگش رفت و جامعه ورزش كشورمان را عزادار كرد.

تسليت صميمانه به جامعه ورزش، خصوصا شما دوستداران فوتبال حداقل كارى هست كه در اين لحظه ميتوانيم انجام دهيم.

هادى عزيز ؛
به پاس سالهايى كه زحمت كشيدى تا دلهاى ميليونها هوادار را شاد كنى، از تو ممنونيم و تو را فراموش نخواهيم كرد. هر چند كه هر وجودى را نابودى آن در آغوش خواهد گرفت اما، براى ما چگونه زيستن مهم است كه بهترين نمونه آن را نشان دادى و تو هادى عزيز؛ با أبهت و جاودانه رفتى.

روحت شاد و يادت گرامى
جامعه پيشكسوتان ورزش مسجدسلیمان