پیام تبریک نماینده استان خوزستان در شورای عالی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت هفته معلم
پیام تبریک نماینده استان خوزستان در شورای عالی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت هفته معلم

شهر اولین ها//احمد زمانپور عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها و نماینده استان خوزستان در شورای عالی طی پیامی روز جهانی کار و کارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: تقارن دو مناسبت روز جهانی […]

شهر اولین ها//احمد زمانپور عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها و نماینده استان خوزستان در شورای عالی طی پیامی روز جهانی کار و کارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

تقارن دو مناسبت روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت مقام معلم از آن منظر که هنگامه پاسداشت این دو قشر سخت کوش و فرهیخته بوده، خود گویای جایگاه متعالی این دو نزد جامعه است.

امروز فرصتی دیگر یافتیم تا از خدمات ارزنده قشر پرتلاش جامعه تقدیر کنیم. افرادی که از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند و حضور جهادی آنان مبنای حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور است. در سال مزین به شعار “جهش تولید” نیز شایسته است جایگاه ارزشمند و همت والای کارگران عزیز و خدوم را بعنوان پیشگامان عرصه تلاش بخش تولید ارج نهیم.

از سوی دیگر در آستانه فرا رسیدن هفته معلم باید اشاره داشت تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب پروردگار که در کالبد آموزگاران نمود پیدا می کند. دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالگرد استاد شهید مطهری، یادآور سخت‌کوشی‌های معلمان تلاشگر و فرهیخته‌ای است که با جوهر وجود خویش زیباترین جلوه‌های تعلیم و تربیت و تصویری از فداکاری‌ها را به تصویر می‌کشند و آینده سازان ایران اسلامی را به گوهر دانایی آراسته می‌کنند.

ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم به این دو قشر فرهیخته و تلاشگر، موفقیت روزافزون تمامی کارگران زحمت‌کش و فرهنگیان متعهد و خدوم را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

احمد زمانپور

عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها

و نماینده استان خوزستان در شورای عالی