پیام تبریک دکترجلیلی بمناسبت هفده مرداد:خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند
پیام تبریک دکترجلیلی بمناسبت هفده مرداد:خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند

شهر اولین ها//دکترجلیلی طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبــرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه تبریک و تهنیت گفت. متن پیام: بسم الله الرحمن الرحیم جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون رشد و توسعه ی […]

شهر اولین ها//دکترجلیلی طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبــرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.
بی شک در عصری که دانایى و اطلاعات بزرگترین سرمایه محسوب می شود ، خبر و خبرنگاری جایگاه برتر را از آن خود کرده ، این سرمایه ارزشمند مدیون قلم ها ، ضبط صوت ها و لنزهای پاک و صادقی است که خبرنگاران و عکاسان مخلص در عرصه های گوناگون خبر رسانی با پاکدستی ، ایثار و فداکاری در این امر خطیر از هیچ تلاش فروگذار نکرده و لحظات ناب را ثبت و ضبط نموده و بی کم و کاست از طریق رسانه ملی ، جراید ، فضای مجازی و … در اختیار مردم در داخل و خارج قرارمی دهند و موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم می آورند .
۱۷ مرداد در تقویم ملی ایران بعنوان “روز خبرنگار” نامگذاری شده ، که یادآور زحمات خالصانه این افراد است که در راه اعتلای بشریت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و از هیچ خطری نمی هراسند. و بدون هیچ چشم داشتی می کوشند تا با جان دل این وظیفه خطیر را صادقانه انجام دهند.
بنده که همیشه مدیون و مرهون تلاش ها و محبتهاى این عزیزان بوده ام ، فرصت را مغتنم و نیز بر خود واجب می دانم ضمن عرض صمیمانه ترین تبریک ها به مناسبت روز خبرنگار از زحمات بی شائبه مدیران ، خبرنگاران ، تصویر برداران محترم عرصه خبر و اطلاع رسانى و همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آورم .
امیدوارم که متولیان و مسئولین به تکریم این عزیزان تنها در این روز بسنده نکنند و با تامین امنیت شغلى و اجتماعى و رفاهى این فعالین عرصه تولید اطلاعات و خبر جبران کننده بخشى از زحمات آنان باشند.
به شکرانه این روز گرامی سلامتی ،تندرستی ،توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی همه را از خدای متعال خواهانم .

با تقدیم شایسته ترین احترامات اسماعیل جلیلى
نماینده مجلس نهم شوراى اسلامى