پرواز شاگردان بختیاری زاده به تهران + عکس / انجام معاینات پزشکی و چند دیدار تدارکاتی
پرواز شاگردان بختیاری زاده به تهران + عکس / انجام معاینات پزشکی و چند دیدار تدارکاتی

شهر اولین ها// پرواز بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ساعاتی پیش از فرودگاه بین المللی اهواز انجام گرفت تا اردوی این تیم در تهران پیگیری شود. به گزارش شهر اولین ها، ساعاتی پیش تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به تهران اعزام شد تا اردوی یک هفته ای خود را در تهران پیگیری نماید. شاگردان بختیاری زاده […]

شهر اولین ها// پرواز بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ساعاتی پیش از فرودگاه بین المللی اهواز انجام گرفت تا اردوی این تیم در تهران پیگیری شود.

به گزارش شهر اولین ها، ساعاتی پیش تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به تهران اعزام شد تا اردوی یک هفته ای خود را در تهران پیگیری نماید. شاگردان بختیاری زاده قرار است چندین دیدار تدارکاتی را در تهران برگزار نمایند. تیمهای نفت تهران، راه آهن و بادران از جمله حریفان احتمالی زردپوشان در دیدارهای تدارکاتی می باشند. از طرفی دیگر و بنا به اعلام رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ معاینات پزشکی تیم های لیگ دسته اول از امروز شنبه آغاز می شود و صدور کارت بازی بازیکنان لیگ دسته اول منوط به انجام تست پزشکی است.

IMG-20160719-WA0005

زهره هراتیان اظهار داشت: “همزمان با اتمام معاینات پیش از فصل لیگ برتر، معاینات پیش از فصل لیگ دسته اول هم آغاز شد.با توجه به پیوست پزشکی آیین نامه نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ دسته اول نیز ملزم به انجام معاینات پیش از فصل هستند.” وی گفت : صدور کارت بازی بازیکنان لیگ دسته اول منوط به انجام تست پزشکی است. توصیه می‌شود تیم‌های باقیمانده تا قبل از شروع لیگ دسته اول هر چه سریعتر هماهنگی لازم را با مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران انجام دهند.”