پارک محله ای باشگاه سوارکاران همچنان در بلاتکلیفی … + تصاویر
پارک محله ای باشگاه سوارکاران همچنان در بلاتکلیفی … + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// به نظر می رسد پس از اجرای بخشی از پارک محله ای باشگاه سوار کاران این مکان با توجه به شدت بارشهای اخیر در شهرستان با نشست زمین به مراحل خطرناکی نزدیک شده که ادامه عملیات اجرایی را نیز به حاشیه خواهد برد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،چندصباحی […]

سایت خبری شهر اولین ها// به نظر می رسد پس از اجرای بخشی از پارک محله ای باشگاه سوار کاران این مکان با توجه به شدت بارشهای اخیر در شهرستان با نشست زمین به مراحل خطرناکی نزدیک شده که ادامه عملیات اجرایی را نیز به حاشیه خواهد برد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،چندصباحی ست که از آغاز عملیات اجرایی پارک محله ای منطقه باشگاه سوارکاران می گذرد اما بدلایل مختلف این روند متوقف شده و این پروژه با مشکلاتی عدیده دست و پنجه نرم می کند. نشست های زمین این منطقه که در کنار جوی آبهای سطحی و رواناب ها قرار گرفته است موجب ایجاد ترکهای خطرناک بر سطح زمین گردیده ، ضمن اینکه پیاده روی سیمانی بهمراه جدول بندی این پارک نیز دچار شکافهایی نسبتاً عمیق هستند که تماماً ناشی از عدم اجرای دیوار حائل در کنار این منطقه در راستای جلوگیری از شسته شدن خاک بوده است.

امیدواریم این پروژه همچون سایر پارکهای محله ای شهرستان که با تدبیر خاصی به سرانجام رسیده و بهره برداری شده اند ، مورد توجه بیشتر کارشناسان ذیربط در شهرداری مسجدسلیمان گردد.

savarkaran  (2)savarkaran  (5)

savarkaran  (4)savarkaran  (8)savarkaran  (10)savarkaran  (9)