وقتی تیم داوران فوتبال در مسجدسلیمان پا به توپ می شوند… !؟  + تصویر
وقتی تیم داوران فوتبال در مسجدسلیمان پا به توپ می شوند… !؟  + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// عصر امروز داوران فوتبال مسجدسلیمان طی اقدامی جالب توجه و در دیداری نمادین به مصاف پیشکسوتان فوتبال شهرستان رفتند که البته تن به شکست دادند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، داوران فوتبال مسجدسلیمان عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیشکسوتان فوتبال شهرستان رفتند که با نتیجه […]

سایت خبری شهر اولین ها// عصر امروز داوران فوتبال مسجدسلیمان طی اقدامی جالب توجه و در دیداری نمادین به مصاف پیشکسوتان فوتبال شهرستان رفتند که البته تن به شکست دادند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، داوران فوتبال مسجدسلیمان عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیشکسوتان فوتبال شهرستان رفتند که با نتیجه پنج بر دو مغلوب شدند. اعضای این تیم را داوران فعال کنونی شهرستان تشکیل می دادند و بازی خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشتند. همچنین تیم فوتبال پیشکسوتان را نیز عمدتاً بازیکنان دهه های ۵۰ تا ۷۰ فوتبال شهرستان تشکیل می داد.

شایان ذکر است که برگزاری مسابقاتی اینچینی هرچند معدود در طول سال به رشد و پویایی داوران و صمیمیت میان آنان خواهد انجامید که هیأت فوتبال و کمیته داوران مسجدسلیمان بانی این فعالیت جالب توجه بوده اند.

IMG-20160330-WA0021