وضعیت نابسامان و بحرانی فاضلاب مسجدسلیمان
وضعیت نابسامان و بحرانی فاضلاب مسجدسلیمان

شهر اولین ها//جمعی از اهالی منطقه هشت بنگله امروز با حضور در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان اعتراض خود را نسبت به بی توجهی اداره آب و فاضلاب,شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به وضعیت نابسامان و بحرانی فاضلاب و آسفالت محل سکونت شان بیان کردند. جمعی از اهالی منطقه هشت بنگله با حضور در مصلی نماز […]

شهر اولین ها//جمعی از اهالی منطقه هشت بنگله امروز با حضور در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان اعتراض خود را نسبت به بی توجهی اداره آب و فاضلاب,شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به وضعیت نابسامان و بحرانی فاضلاب و آسفالت محل سکونت شان بیان کردند.
جمعی از اهالی منطقه هشت بنگله با حضور در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان اعتراض خود را نسبت به بی توجهی اداره آب و فاضلاب,شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به وضعیت نابسامان و بحرانی فاضلاب و آسفالت محل سکونت شان بیان کردند.

یکی از افراد حاضر در جمع اهالی هشت بنگله گفت:بارها و بارها مشکل خود را به مسئولین و ادارات شهرستان از جمله اداره آب و فاضلاب,شهرداری,فرماندار و شورای شهر رسانده ایم اما متاسفانه تاکنون اقدام موثری برای بهبود وضع موجود صورت نگرفته است.

وی عمده اعتراض مردم را به وضعیت فاضلاب و آسفالت منطقه بیان کرد و افزود:با کمک اهالی بخش اعظمی از فاضلاب محله را با هزینه شخصی خودمان اجرا کردیم و حدود دویست متر از کانال فاضلاب را قرار شد شهرداری احداث کند که الان حدود چهار ماه است کانال فاضلاب را حفاری و رها کرده اند و راه ورود به منازل مان مسدود شده است.

وی گفت:فصل بارندگی نزدیک است و با اولین بارش باران دیگر راهی برای خروج از خانه و رفت و آمد نداریم,انتظار داریم مسئولین شهرستان نسبت به بهسازی شبکه فاضلاب وآسفالت محله مان اقدام فوری کنند.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با حضور در جمع اهالی هشت بنگله طی تماس تلفنی با شهردار مسجدسلیمان خواستار رسیدگی فوری به این مسئله گردید

همچنین حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان نیز پس از شنیدن اعتراض مردم خواستار رسیدگی نماینده شهرستان به وضعیت فاضلاب شهرستان و تذکر به رئیس اداره آبفا گردید

امام جمعه مسجدسلیمان گفت:اداره آب و فاضلاب باید برای مردم کار کند.وقتی جمع کثیری از مردم از یک مسئولی گلایه داشته باشند معلوم است که عملکرد مثبتی نداشته است.

گفتنی است که شهرستان مسجدسلیمان در بحث فاضلاب مشکلات عدیده ای دارد و هیچ اداره یا نهادی خود را مسئول رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه فاضلاب نمی داند و طی ۲ سال گذشته بیشترین انتقادات از سوی مطبوعات و رسانه های شهرستان نسبت به این نقایص روانه گشت اما این تلاش ها نه تنها نتیجه ی خوشایندی در بر نداشت بلکه برعکس مدیریت اداره آب و فاضلاب بجای پذیرش انتقادات به شکایت علیه یکی از منتقدین جدی خود به محکمه قضایی اقدام کرد . اگرچه انتقادات رسانه ای تاکنون نتیجه نداشت اما اهالی رسانه در این شهرستان در یک عمل هماهنگ و بمنظور مقابله با نارسایی ها و بی توجهی های مدیریت اداره آب و فاضلاب اقدام به طرح شکایت از این مقام مسئول به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اقدام کردند و دادستان و مدعی العموم نیز با ارسال اخطاریه ای خطاب به مدیریت اداره مربوطه خواهان حل مشکلات این حوزه و رعایت حقوق شهروندان گردید .
فاضلاب

36002_252

36003_555

36003_555

36005_645

photo_2015-11-20_13-32-58

photo_2015-11-20_13-32-44

فاضلاب

DSC_0040

38968_420

فاضلاب روبروی مدرسه اتحاد مسجدسلیمان

فاضلاب روبروی مدرسه اتحاد مسجدسلیمان

فاضلاب روبروی مدرسه اتحاد مسجدسلیمان

فاضلاب روبروی مدرسه اتحاد مسجدسلیمان