وزیر نفت باز هم به پایتخت نفتی خاورمیانه نیامد…
وزیر نفت باز هم به پایتخت نفتی خاورمیانه نیامد…

سایت خبری شهر اولین ها//بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است تا ساعت ۱۳ امروز وارد خوزستان شود و با همراهی مسئولان و هیئت همراه چندین پروژه نفتی و صنعتی را در این استان به افتتاح و بهره‌برداری برساند. *در این سفر با حضور وزیر نفت «فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری» شامل هفت بسته کاری […]

سایت خبری شهر اولین ها//بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است تا ساعت ۱۳ امروز وارد خوزستان شود و با همراهی مسئولان و هیئت همراه چندین پروژه نفتی و صنعتی را در این استان به افتتاح و بهره‌برداری برساند.

*در این سفر با حضور وزیر نفت «فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری» شامل هفت بسته کاری از جمله تعمیر و تکمیل ۱۲ حلقه چاه، احداث واحد بهره برداری و نمک‌زدایی و کشیدن خطوط لوله آب مورد نیاز و خطوط برق ۱۳۲ کیلو ولت دو مداره افتتاح می‌شود.

*«کارخانه نمک‌زدایی میدان لب سفید» از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است که امروز با حضور وزیر نفت رسماً وارد مدار کار می‌شود.

این کارخانه با ظرفیت فرآورش روزانه ۳۰ هزار بشکه نفت نخستین واحد نمک‌زدایی در میدان لب سفید است که با هدف افزایش کیفیت نفت خام استحصال شده از این میدان احداث شده است.

*«واحد بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان» نیز به منظور فرآورش نفت تولیدی میادین مسجدسلیمان، لالی، پرسیاه، زیلایی و کارون با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز و با اعتباری افزون بر ۹۶۰ میلیارد ریال احداث شده که با حضور وزیر نفت افتتاح می‌شود.

البته به دلیل شرایط نامساعد جوی سفر وزیر نفت به مسجدسلیمان از دستور کار خارج شده و از طریق تشکیل جلسه در اهواز و ویدئو کنفرانس دو پروژه‌ای نفتی و صنعتی مسجدسلیمان افتتاح خواهند شد.

تمام برنامه‌های وزیر نفت امروز در واحد میدان منصوری به اجرا درخواهد آمد و تشکیل جلسه با مسئولان نیز در اهواز برگزار می‌شود. لازم به ذکر است در سال جاری  این سومین باری ست که بیژن زنگنه سفر خود را به مسجدسلیمان، شهر اولین ها، پایتخت نفتی خاورمیانه به دلایل نامعلوم لغو می کند که جا دارد از طرف مردم مسجدسلیمان  به ایشان خسته نباشید بگوییم…