هیأت فوتبال خوزستان حق جوانان مستعد مسجدسلیمان را بدهد …
هیأت فوتبال خوزستان حق جوانان مستعد مسجدسلیمان را بدهد …

شهر اولین ها// در حالی چند ماه پیش و پس از صعود تیم فوتبال جوانان آزادگان به فینال مسابقات لیگ برتر خوزستان گفته شد که دو تیم به مسابقات کشور راه خواهند یافت اما اکنون شنیده می شود که تنها تیم قهرمان این مسابقات به لیگ کشور راه می یابد !؟ به گزارش شهر اولین […]

شهر اولین ها// در حالی چند ماه پیش و پس از صعود تیم فوتبال جوانان آزادگان به فینال مسابقات لیگ برتر خوزستان گفته شد که دو تیم به مسابقات کشور راه خواهند یافت اما اکنون شنیده می شود که تنها تیم قهرمان این مسابقات به لیگ کشور راه می یابد !؟

به گزارش شهر اولین ها، پس از آنکه در اواخر فروردین ماه امسال دو تیم آزادگان مسجدسلیمان و بهمن دزفول به فینال رقابتهای لیگ برتر جوانان خوزستان راه یافتند گفته شد که این دوتیم به مسابقات لیگ کشور راه می یابند. اما اکنون و پس از گذشت چندین ماه شنیده می شود که تنها تیم بهمن درفول که مقام قهرمانی مسابقات را کسب نموده به لیگ کشور معرفی می شود. همین موضوع موجب شده تا موجی از بی انگیزگی در اردوی جوانان آزادگان حکمفرما شود. جوانانی که مدتهاست به امید حضور در رقابتهای لیگ کشور تمرینات خود در هوای گرم و شرجی پیگیری نموده اند تا شاید استعدادهای خود را فراتر از مرزهای استان نیز به نمایش بگذارند اما انگار شرایط به گونه دیگر رقم خواهد خورد.

صرفنظر از اینکه پیش از پایان مسابقات لیگ جوانان به تیم ها اعلام شده بود که دو تیم فینالیست به رقبتهای کشوری راه می یابند ، انتظار می رود که باتوجه به حضور کاظم طالقانی ریاست هیأت فوتبال خوزستان در جمع هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه وی نماینده هیأتهای استانی در این فدراسیون محسوب می شود بتواند با رایزنی و پیگیری های خود حق جوانان مستعد فوتبال مسجدسلیمان را بگیرد. جوانانی که امروزه به کمترین حق قانونی و طبیعی خود که همانا حضور در رقابتهای کشوری است قانع هستند.

به هرحال امیدواریم که مشکل حضور تیم جوانان آزادگان در رقابتهای کشوری حل شود و شاهد حضور این تیم ریشه دار و قدیمی در مسابقات فوتبال جوانان کشور باشیم.