هشت مصدوم در تصادف شدید محور لالی- مسجد سلیمان + تصاویر
هشت مصدوم در تصادف شدید محور لالی- مسجد سلیمان + تصاویر

شهر اولین ها// در حادثه ای که امروز در نزدیکی یکی از تونل های جاده جدید لالی به مسجدسلیمان به وقوع پیوست دو خودروی سواری در تصادفی شدید دچار خسارات فراوان شدند . به گزارش شهر اولین ها، رضا رفیعی مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی خوزستان با اعلام خبر مصدومیت هشت نفر در […]

شهر اولین ها// در حادثه ای که امروز در نزدیکی یکی از تونل های جاده جدید لالی به مسجدسلیمان به وقوع پیوست دو خودروی سواری در تصادفی شدید دچار خسارات فراوان شدند .

به گزارش شهر اولین ها، رضا رفیعی مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی خوزستان با اعلام خبر مصدومیت هشت نفر در تصادف رانندگی جاده لالی به مسجدسلیمان اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز دو دستگاه خودروی سمند که یکی از آنها زرد رنگ و مشغول به مسافربری بود، در محل جاده لالی به مسجدسلیمان (تونل اول) برخورد کردند.

وی افزود: متاسفانه در این تصادف هر هشت نفر سرنشین و راننده ها مصدوم شدند. پس از گزارش به مرکز فوریت های پزشکی لالی با اعزام چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه مصدومان را به بیمارستان امید شهر لالی منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: سه نفر از مصدومان به دلیل وخامت حالی که داشتند از بیمارستان امید با بالگرد به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

IMG-20160709-WA0002IMG-20160709-WA0003