نگهداری و پرورش دو توله خرس در اندیکا تا زمان رهاسازی در طبیعت
نگهداری و پرورش دو توله خرس در اندیکا تا زمان رهاسازی در طبیعت

شهر اولین ها// دو قلاده توله‌خرس که چندی پیش در منطقه تازه مشاهده شده و تحویل اداره محیط زیست اندیکا گردیده اند در مکانی نیمه طبیعی و محصور تحت تیمار و تغذیه قرار دارند. به گزارش شهر اولین ها، دو قلاده توله خرس سرگردان که در منطقه “تازه” شهرستان اندیکا مشاهده شده بودند در محل مناسب نگهداری […]

شهر اولین ها// دو قلاده توله‌خرس که چندی پیش در منطقه تازه مشاهده شده و تحویل اداره محیط زیست اندیکا گردیده اند در مکانی نیمه طبیعی و محصور تحت تیمار و تغذیه قرار دارند.

به گزارش شهر اولین ها، دو قلاده توله خرس سرگردان که در منطقه “تازه” شهرستان اندیکا مشاهده شده بودند در محل مناسب نگهداری می‌شوند تا آمادگی لازم برای رهاسازی در طبیعت را به دست آورند. این توله ها با توجه به شیرخوار بودن، احتمال مرگ مادر و نداشتن توان حفظ بقا در طبیعت، جهت نگهداری و پرورش به فضای مناسبی که از قبل تعبیه شده بود، انتقال یافتند. جمعی از فعالین محیط زیست مسجدسلیمان نیز با حضور در منطقه ضمن پیگیری شرایط نگهداری توله خرس ها بخشی از اقلام مورد نیاز را به مرکز مراقبت از آن ها تحویل دادند.

گفتنی است این دو توله خرس توسط یکی از عشایر ساکن حاشیه منطقه حفاظت شده شیمبار مشاهده و به اداره محیط زیست شهرستان اندیکا تحویل داده شد و با پیگیری ها رییس این اداره مراتب نگهداری از آن ها توسط یکی از دوستداران حیات وحش منطقه در حال انجام است.