نهایی شدن طرح فاینانس توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی مسجدسلیمان و بهره‌مندی ساکنان 6 منطقه از آب شرب سالم
نهایی شدن طرح فاینانس توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی مسجدسلیمان و بهره‌مندی ساکنان 6 منطقه از آب شرب سالم

شهر اولین ها//رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان با بیان اینکه طرح فاینانس توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی مسجدسلیمان با مشخص شدن پیمانکار این طرح نهایی شد از بهره‌مندی ساکنان برخی مناطق این شهر از آب شرب سالم خبر داد. منوچهر شریف‌پور اظهار داشت: چند منطقه از مناطق شهری این شهرستان تاکنون از نعمت آب […]

شهر اولین ها//رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان با بیان اینکه طرح فاینانس توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی مسجدسلیمان با مشخص شدن پیمانکار این طرح نهایی شد از بهره‌مندی ساکنان برخی مناطق این شهر از آب شرب سالم خبر داد.

منوچهر شریف‌پور اظهار داشت: چند منطقه از مناطق شهری این شهرستان تاکنون از نعمت آب شرب بی‌بهره بوده‌اند.

وی افزود: با عملیات مرئی‌سازی شیرآلات توسط واحد آبرسانی اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان از طریق محل تامین درآمدهای جاری این سازمان ساکنان چند منطقه آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان مناطق سرتانکی‌ها، بازار چشمه علی،  مال جونکی (کوی شهید روزعلی سلیمانی)، مال شنبه، 8 بنگله و مال موری‌ها در مسجدسلیمان را از جمله مناطقی اعلام کرد که از آب اشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: آب شرب این مناطق در 17 سال گذشته از طریق تانکرهای آب تامین می‌شد که این موضوع کار آبرسانی به این مناطق را به خصوص در فصل زمستان دشوار می‌کرد.

شریف‌پور خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به این مناطق در مدت زمان 20 روز به اجرا در آمد.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان با بیان اینکه طرح فاینانس توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی مسجدسلیمان با مشخص شدن پیمانکار این طرح نهایی شد، عنوان کرد: با اجرای این طرح  ساکنان برخی مناطق این شهر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.