نفت مسجدسلیمان 1- مس رفسنجان 1/ زردپوشان همچنان سردرگم و پرانتقاد…
نفت مسجدسلیمان 1- مس رفسنجان 1/ زردپوشان همچنان سردرگم و پرانتقاد…

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت که از ابتدای این فصل نمایشی قابل قبول و تماشاگر پسند را ارائه […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت که از ابتدای این فصل نمایشی قابل قبول و تماشاگر پسند را ارائه نداده در ادامه همین روند مقابل نماینده رفسنجان به تساوی یک بر یک دست یافت.نیمه اول دیدار اگر چه با برتری نسبی نفتیی ها همراه بود و بازیکنان میزبان چند فرصت گلزنی را روی دروازه مس رفسنجان خلق کردند اما ضربات فرشید علیزاده در دقیقه 10، احسان علوان زاده در دقیقه 17 و محمدهادی یعقوبی در دقیقه 26 راهی به دروازه تیم مس پیدا نکردند تا نیمه اول در عین برتری نفت با تساوی بدون گل تمام شود.
در نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و تیم مس رفسنجان همانند تیم میزبان حملاتی را تدارک دید. پس از اینکه سیدرسول حسینی سنگربان نفت در دقیقه 62 یک موقعیت مناسب را از بهرام رشیدفرخی گرفت، همین بازیکن دو دقیقه بعد موفق به باز کردن دروازه نفت شد.
بازیکنان نفت که دوست نداشتند در خانه شکست بخورند، برای جبران گل خورده دست به حمله زدند و در دقیقه 71 با شوت دیدنی ستار دراجی از فاصله 30 متری به گل مساوی رسیدند. پس از گل باز هم حملات نفت تداوم پیدا کرد ولی در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا امتیازات تقسیم شود.