نفت در حسرت شکست نساجی باقی ماند + ویدئو
نفت در حسرت شکست نساجی باقی ماند + ویدئو

شهر اولین ها//در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نساجی در خانه توانست نفت مسجدسلیمان را شکست دهد. نیمه اول این در حالی بدون گل به پایان رسید که دو تیم چند موقعیت مسلم گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. نساجی چی ها در این نیمه توسط قاسمی نژاد یک بار دیرک دروازه […]

شهر اولین ها//در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نساجی در خانه توانست نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.
نیمه اول این در حالی بدون گل به پایان رسید که دو تیم چند موقعیت مسلم گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. نساجی چی ها در این نیمه توسط قاسمی نژاد یک بار دیرک دروازه نفت را به لرزه انداختند.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که در همان دقیقه دوم نساجی توسط عباس زاده از ضعف قلب دفاع نفت استفاده کرد و گل اول خود را به ثمر رساند. هنوز ۴ دقیقه از گل اول نگذشته بود که بازهم دفاع نفتی ها ضعف خود را در مقابل حرکت بازیکنان نساجی نشان داد تا عباس زاده گل دوم خود را به ثمر رساند. در ادامه نفتیها برای جبران نتیجه به جلو کشید اما گل دقیقه ۹۶ صالحوند نیز نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.
با این برد نساجی مازندران ۳امتیازی شد و به مکان دهم جدول صعود کرد و نفت مسجد سلیمان نیز با این باخت در همان امتیاز ۳باقی ماند و به رده هفتم جدول سقوط کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که در دقایق پایانی این نیمه در حالی که یوسف بهزادی پروازشان نفتیها توپ را در اختیار داشت و در حال رو پایی زدن بود تا دقایق باقی مانده را نیز از دروازه خود محافظت کند, داور دیدار به زعم اینکه بهزادی دو بار توپ را با دست در اختیار گرفت, خطای وی را اعلام و ضربه آزادی را درون محوطه جریمه به سود نساجی گرفت .تصمیمی که باعث تعجب همگان شد.
این تصمیم داور در حالی اتفاق افتاد که کمک وی در یک قدمی صحنه قرار داشت.

در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول نساجی مازندران باید در بوشهر به مصاف ایرانجوان این شهر برود و نفت مسجد سلیمان در خانه از فجر سپاسی شیراز پذیرایی می کند.

ویدئوی خلاصه دیدار نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان