نحوه پذیرش دانشجو و رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان
نحوه پذیرش دانشجو و رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، به شیوه بدون آزمون نیز از تاریخ ۲۳/۵/ ۹۵لغایت ۲۸/۵/۹۵ دانشجو می پذیرد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان این واحد دانشگاهی جهت سال تحصیلی جدید به دو طریق الف: کنکور […]

شهر اولین ها// دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، به شیوه بدون آزمون نیز از تاریخ ۲۳/۵/ ۹۵لغایت ۲۸/۵/۹۵ دانشجو می پذیرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان این واحد دانشگاهی جهت سال تحصیلی جدید به دو طریق الف: کنکور سراسری: از طریق شرکت در آزمون سراسری و مجاز شدن در مرحله اول و انتخاب رشته در مرحله دوم.
ب: به صورت سوابق تحصیلی یا بدون آزمون در رشته های: مهندسی فناوری اطلاعات، حقوق، ریاضی، ریاضیات و کاربردها و آمار و کاربردها، زمین شناسی، مهندسی منابع طبیعی، مهندسی کشاورزی (علوم دامی)، مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها، مهندسی کشاورزی (آب و خاک) زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، حسابداری، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، روانشناسی، الهیات، علوم قران و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی دانشجو می پذیرد. لذا داوطلبان گرامی می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و همچنین سایت دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به آدرس msj.khz.pnu.ac.irمراجعه و انتخاب رشته نمایند.
ضمناً علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگان به داوطلبین عزیز در محل دانشگاه، شماره تلفن های زیر نیز به صورت شبانه روزی جهت پاسخگویی بیشتر به سوالات داوطلبین محترم اعلام می گردد.