موانع زیست محیطی در احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز برطرف می‌شود
موانع زیست محیطی در احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز برطرف می‌شود

شهر اولین ها//نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای با تاکید بر لزوم احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیش بینی شده در احداث این پروژه موانع زیست محیطی در جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز برطرف می‌شود. علی عسگر ظاهری عبده‌وند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مسجدسلیمان، با تاکید بر لزوم […]

شهر اولین ها//نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای با تاکید بر لزوم احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیش بینی شده در احداث این پروژه موانع زیست محیطی در جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز برطرف می‌شود.

علی عسگر ظاهری عبده‌وند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مسجدسلیمان، با تاکید بر لزوم احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز اظهار داشت: با اقدامات پیش بینی شده در احداث این پروژه موانع زیست محیطی در جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به بازدید هوایی که صبح امروزبه همراه مسئولان راه و شهرسازی استان و فرماندارمسجدسلیمان از مسیراحداث جاده میانبرمسجدسلیمان اهواز داشته است با بیان اینکه در این بازدید هوایی از چند مسیر و کریدورهای احداث این جاده بازدید به عمل آمداز تعیین مسیر نهایی احداث جاده میانبرمسجدسلیمان اهواز طی چند روز آینده خبرداد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با اشاره به آمار بالای تصادفات منجر به مرگ در مسیر جاده مسجدسلیمان به اهواز کاهش نرخ تصادفات در این مسیر که سالیانه ۳۴ نفر را به کام مرگ می‌کشاند از جمله اهداف مهم در احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز عنوان کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تاکید کرد: کوتاهی مسیر، تسهیل درمسیر ارتباطی اهواز به مسجدسلیمان و مسجدسلیمان به شهرکرد راه ارتباطی ببن دو استان خوزستان و چهارمحال وبختیاری و کاهش میزان سوخت از دیگر مزایای مهم در احداث جاده میانبر مسجدسلیمان اهواز است.

ظاهری با اعلام اینکه مناسب ترین مسیر به منظور احداث این پروژه طی چند روزآینده تعیین خواهد شد گفت: یکی ازموانع و دغدغه های مهم دراحداث این جاده مسائل زیست محیطی بوده است که خوشبختانه با تعامل سازنده با مسئولان محیط زیست و اقدامات پیش بینی شده که در این پروژه در دستور کارقرار خواهند گرفت این موانع برطرف خواهند شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه استاندارخوزستان مسئولین محیط زیست کشوروراه و شهری سازی استان تاکنون همکاری و تعامل بسیار خوبی به منظور احداث این پروژه با ما داشته اند گفت: حفظ محیط زیست و احداث این جاده با رعایت استانداردهای زیست محیطی خواست عمومی متولیان امر در احداث این پروژه است که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در این پروژه به این مهم برسیم.