معرفی سرپرست جدید معاونت دانشگاه واحد مسجدسلیمان
معرفی سرپرست جدید معاونت دانشگاه واحد مسجدسلیمان

شهر اولین ها//در جلسه‌ای که با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان، رییس، معاونان و تنی چند از مسئولان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد، سرپرست جدید معاونت دانشگاه و رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد مسجدسلیمان معرفی شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان، دکتر مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و […]

شهر اولین ها//در جلسه‌ای که با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان، رییس، معاونان و تنی چند از مسئولان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد، سرپرست جدید معاونت دانشگاه و رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد مسجدسلیمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان، دکتر مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در این مراسم از مسئولیت به عنوان امانتی یاد کرد که برای مدتی به کسی داده می‌شود و باید از این امانت تا زمان تحویل دادن به شخص دیگر خوب نگهداری کند.

افشون گفت: با توجه به تدوین برنامه‌های سازمان سما و افق پنج ساله دیده شده برای رسیدن به اهداف، راه اندازی موسسات دانش بنیان و حرکت به سمت درآمدهای غیرشهریه و تقویت مدارس غیرانتفاعی سما از جمله اموری هستند که باید به آن توجه شود.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان، افزود: تقویت مدارس غیرانتفاعی سما و تلاش برای جذب و توسعه آن‌ها از این جهت مهم است که می‌توان پشتیبان سازی برای دانشگاه و حوزه سما کرد لذا توصیه می‌شود در حوزه معاونت سما مسجدسلیمان در برنامه‌های خود حتماً نسبت به راه اندازی مدارس جدید در شهرستان مسجدسلیمان و در شهرستان‌های لالی، اندیکا و هفتکل با محوریت واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اقدام کنند.

افشون، افزود: دکتر زرهانی رییس سازمان سما به خاطر این‌که خود یک چهره فرهنگی است در دستورالعمل‌های ابلاغی علاوه بر تأکید به توسعه کمی سازمان، به امور فرهنگی نیز توجه‌ای ویژه‌ای دارد برای همین با هماهنگی به عمل آمده با حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در یک رویه جدید مقرر شد برای ارتقای سطح فرهنگی حوزه سما، به جزء بخش مربوط به فعالیت‌های قرآنی، تمام بخشنامه‌های فرهنگی صادر شده از سوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای سازمان سما و حوزه‌های وابسته نیز لازم‌الاجرا باشد.

این مسئول با تشکر از زحمات علی کرمی معاون سابق سما مسجدسلیمان و مثبت دانستن فعالیت وی و آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی، از سیدمحمد موسوی برای قبول مسئولیت سرپرستی حوزه سما مسجدسلیمان تشکر و با آرزوی موفقیت برای او به بیان مهمترین انتظارات خود پرداخت.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در خصوص انتظاراتش از سرپرست جدید حوزه سما مسجدسلیمان، گفت: هماهنگی با رییس واحد و همزمان با مسئولون سما استان، رعایت عدالت سازمانی، استفاده از معجره روابط انسانی، تأکید بر دانشجومحوری که با ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی و فعال کردن بیشتر مشاره و رفاهیات دانشجویان باید صورت گیرد، توسعه مدارس در مسجدسلیمان و شهرستان‌های هم‌جوار و انجام خستگی ناپذیر کار و احترام به قانون و توجه به دانشجویان و ارباب رجوع از جمله انتظاراتی است که از سرپرست حوزه معاونت سما واحد مسجدسلیمان و کارکنان این حوزه دارم.

دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان هم با قابل قبول دانستن فعالیت‌های انجام شده در حوزه سما این واحد دانشگاهی، از زحمات علی کرمی در مدت تصدی معاونت سما واحد مسجدسلمیان تشکر کرد و با قدردانی از سید محمد موسوی برای قبول تصدی سمت سرپرستی حوزه معاونت سما واحد مسجدسلیمان گفت: با توجه به فعالیت‌های خوب انجام شده در حوزه سما و برنامه‌ ریزی به عمل آمده برای ارتقاء این حوزه بویژه در خصوص توسعه مدارس و افزایش رشته‌ها، امیدوارم سرپرست جدید حوزه معاونت سما این واحد با استفاده از توانمندی خود و استفاده از تمامی پرسنل و افراد صاحب نظر، با جدیت بیشتر پی‌گیر امور باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری زیادی برای حوزه سما شده است لذا انتظار داریم به همت همه کارکنان زحمت کش سما و با در نظر گرفتن سیاست‌های ابلاغی، بیشتر از قبل فعالیت‌ها انجام شود و حوزه سما بتواند هم برای خود و هم برای واحد دانشگاهی مفید باشد.

کرمی معاون سابق حوزه سما واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نیز با تبریک به سید محمد موسوی برای تصدی مسئولیت جدید از کارکنان حوزه سما این واحد دانشگاهی بواسطه همکاری و از رییس، معاونان و همه حوزه‌های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای حمایت و پشتیبانی در انجام موفق امور، قدردانی کرد.

سید محمد موسوی سرپرست جدید حوزه معاونت سما واحد دانشگاهی مسجدسلیمان هم با تشکر از زحمات معاونت سابق این حوزه، از رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان برای اعتماد به ایشان در سپردن این مسئولیت خطیر تشکر و ابراز امیدواری کرد با کمک خدواند منان و با توجه به توانمندی و دلسوزی همه همکاران خود در حوزه سما و واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، روند رو به رشد حوزه سما سریعتر ادامه یابد.

در پایان جلسه دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان و سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، ضمن تنفیذ حکم سید محمد موسوی به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشگاه و رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد مسجدسلیمان که از سوی دکتر شهرام لک رییس شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان صادر شده است، با اهداء لوح و یک جلد کلام الله مجید از به علی کرمی معاون سابق حوزه سما مسجدسلیمان از وی تجلیل کرد.