مصوبه احداث پل عابر پیاده برای ساکنین شهرک ولیعصر(عج) همچنان خاک می خورد
مصوبه احداث پل عابر پیاده برای ساکنین شهرک ولیعصر(عج) همچنان خاک می خورد

شهر اولین ها//جمعی از ساکنین شهرک ولیعصر(عج)یکسال قبل در تاریخ ۲۴/۶/۱۳۹۴ با امضا طوماری خواستار احداث پل هوایی عابر پیاده بر روی این خیابان شده بودند که علیرغم پیگیری های فراوان در این زمینه و دستور فرماندار مسجدسلیمان بر احداث پل عابر پیاده تاکنون این خواسته آنها محقق نشده است. :ساکنین شهرک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان که […]

شهر اولین ها//جمعی از ساکنین شهرک ولیعصر(عج)یکسال قبل در تاریخ ۲۴/۶/۱۳۹۴ با امضا طوماری خواستار احداث پل هوایی عابر پیاده بر روی این خیابان شده بودند که علیرغم پیگیری های فراوان در این زمینه و دستور فرماندار مسجدسلیمان بر احداث پل عابر پیاده تاکنون این خواسته آنها محقق نشده است.

:ساکنین شهرک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان که در طرح جابجایی مناطق آلوده مسجدسلیمان با حدود ۳۰۰خانوار مسکونی شده علاوه بر مشکلات و کمبودهای فراوانی که در بخش های مختلف زیرساختی و رفاهی  دارند برای رفت و آمد روزانه شان هم  ناچار به طی کردن عرض اتوبان ورودی و خروجی شهر هستند که با توجه به عریض بودن خیابان , سرعت بالای وسایل نقلیه و ترافیک نسبتا سنگین این خیابان گهگاهی می شنویم که حادثه ای دلخراش برای عابرین پیاده رخ داده است.

حدود دو ماه قبل  در حادثه ای دلخراش در این خیابان یکی از ساکنین شهرک ولیعصر(عج) که قصد عبور از عرض خیابان را داشت دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

جمعی از ساکنین شهرک ولیعصر(عج)یکسال قبل در تاریخ ۲۴/۶/۱۳۹۴ با امضا طوماری خواستار احداث پل هوایی عابر پیاده بر روی این خیابان  شده بودند که علیرغم پیگیری های فراوان در این زمینه و دستور فرماندار مسجدسلیمان بر احداث پل عابر پیاده تاکنون این خواسته آنها محقق نشده است.

 

عدم احداث این پل عابر پیاده موجب شد تا بار دیگر این موضوع در ابتدای سال جاری در جلسه شورای ترافیک مسجدسلیمان مطرح شود و در جلسه شورای ترافیک مورخ  ۲۱/۲/۱۳۹۵ احداث پل هوایی عابر پیاده روبروی شهرک ولیعصر (عج) توسط شهرداری مسجدسلیمان مصوب شود.

تاکنون با گذشت ۷ ماه از ابلاغ این مصوبه و علیرغم پیگیری های ساکنین شهرک ولیعصر(عج) این پل عابر پیاده احداث نشده و ساکنین این شهرک که به امید زندگی با آرامش و آسایش بهتر از مناطق آلوده به نفت و گاز به این منطقه آمده اند ترس عبور از خیابان عریض و خطرناک هم به مشکلات عدیده شان افزوده شده است.

ساکنین شهرک ولیعصر(عج) امیدوارند با توجه به اهمیت موضوع و مصوبه شورای ترافیک شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد احداث این پل عابر پیاده توسط شهرداری مسجدسلیمان باشند تا حداقل برای رفت و آمد و انجام امور روزانه خود بویژه کودکان و سالمندان دغدغه خطر عبور از خیابان را نداشته باشند./آسماری