مسکن مهر مسجدسلیمان همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد… !؟
مسکن مهر مسجدسلیمان همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد… !؟

شهر اولین ها// عباس وحدت : با ورود دولت قبلی و با مطرح شدن تعاونی مسکن مهر، امید دوباره ای در قلب مردم متین و محجوب مسجدسلیمان پدید آمد و با شروع ثبت نام این تعاونی مردم محروم به مسکن و شهرسازی مراجعه کردند و با واریز یک میلیون تومان پول و ارائه مدارک ثبت […]

شهر اولین ها// عباس وحدت : با ورود دولت قبلی و با مطرح شدن تعاونی مسکن مهر، امید دوباره ای در قلب مردم متین و محجوب مسجدسلیمان پدید آمد و با شروع ثبت نام این تعاونی مردم محروم به مسکن و شهرسازی مراجعه کردند و با واریز یک میلیون تومان پول و ارائه مدارک ثبت نام کردند و با گذشت مدتی زمین مقابل پمپ بنزین ظاهری ورودی شهر برای اجرای این طرح انتخاب شد و با واگذاری طرح به یک پیمانکار ، آن زمین مسطح شد اما چندی بعد با توجه به اعلام مسکن و شهرسازی مسجدسلیمان آن اراضی معارض پیدا کرد و طرح کاملا متوقف شد .
مردم هم در این مدت با شکوایه ها به دادگاه و ارگانهای ذیربط کاری پیش نبردند تا اینکه در سال ۸۹ اداره مسکن و شهرسازی با اعلام طرح شروع تعاونی مسکن مهر و مشخص کردن پروژه مینا با شرکت عمران توسعه مسجدسلیمان با مدیریت مهندس بیگلو ، مردم را دوباره به این اداره جذب کرد و این دفعه با گرفتن مدارک کامل و مبلغ ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شرکت عمران توسعه مسجدسلیمان نزد بانک سپه ثبت نام نمود و مدیریت اداره مسکن و شهرسازی جناب مهندس غفاری به عنوان سمت اول این اداره اولین برگ ضمانت مردم مبنی بر اینکه یک اداره دولتی مسئول و ناظر این طرح است با اعتماد کامل تمام مراحل را طی کردند . اما با گذشت یک سال نه پیشرفتی در کار ساختمانی بود و نه خبری از قرارداد تا اینکه مدیریت اداره مسکن و شهرسازی تغییر کرد و با ادغام راه و ترابری به اداره راه و شهرسازی تبدیل شد و مردم و اعضای این تعاونی متحیر از اینکه حال چه کسی جوابگوست و با تاخیر در جوابگویی اعضا با آن اداره مراجعه کردند و خواستار پیگیری شدند تا جایی که اعلام کردند که در چند روز آینده به آدرس مسجدسلیمان ، نمره چهل ، دفتر تعویض پلاکی کریموند مراجعه کنید و مردم ساده و پاک بدون تحقیق مراجعه کردند ولی با تیزهوشی و زیرکی یکی از اعضای تعاونی متوجه شدند مبالغ درج در قرارداد کاملا با تعاونی فرق دارد و اصلا چرا پرونده های یک اداره دولتی در یک شرکت خصوصی بی ربط باید باشد ؟
با پیگیری اعضا این موضوع به رسانه استانی کشیده شد و تنها جواب مدیریت اداره راه و شهر سازی اعلام بی خبری از این موضوع و ادعای اینکه در دوران مدیریت بنده نبوده و من دخالت نمیکنم ؟ انگار با عوض شدن مدیریت تمام عملکرد آن اداره پاک میشود.
و با تمام پیگیریها و شکایات اعضای تعاونی با گذشت شش سال هیچ مقامی جوابگوی این مردم نیست و هیچ کس از این مسولین نمی پرسد آخر این پولها کجاست چه کسی قرارداد با این شرکت مجری را بسته؟ اصلا شرکت مجری کجاست؟
چرا کسی به داد مردم بی کس و محروم ولی محجوب و غیور و انقلابی و شهید پرور مسجدسلیمان نمیرسد؟
آیا نباید یک مرجع قانونی خواستار توضیح از عاملین این طرح باشد ؟