مسجدسلیمانی ها به مربیان جوان اعتماد کنند/ نفت به حمایت نیاز دارد نه حاشیه!
مسجدسلیمانی ها به مربیان جوان اعتماد کنند/ نفت به حمایت نیاز دارد نه حاشیه!

شهر اولین ها// جهاد زرگانی : مهمترین لازمه یک تیم فوتبال در خارج و داخل میدان آرامش و فقدان استرس بی‌مورد است، حتی زمانی که تغییر و تحولی در راس کادر فنی جهت حضور پرقدرت در مسابقات مهم هم باشد حساسیت و هیجان موجود نباید استرس و ترس را درکالبد تیمی آینده تزریق کند. تماشاگران […]

شهر اولین ها// جهاد زرگانی : مهمترین لازمه یک تیم فوتبال در خارج و داخل میدان آرامش و فقدان استرس بی‌مورد است، حتی زمانی که تغییر و تحولی در راس کادر فنی جهت حضور پرقدرت در مسابقات مهم هم باشد حساسیت و هیجان موجود نباید استرس و ترس را درکالبد تیمی آینده تزریق کند.
تماشاگران یک تیم نیز همواره به عنوان بازیکن دوازدهم محسوب می‌شوند که می‌توانند با تشویق‌های سالم خود تیم مورد علاقه‌شان را به جاده موفقیت سوق دهند؛ ولی اگر همین تماشاگر با ذهنیت منفی وارد گود شود و به محض کوچکترین مورد خلاف میل خود تیم را مورد انتقاد شدید قرار دهد آن وقت است که مجموعه تیمی حتی قادر نخواهد شد که درصدی از توانایی‌های خویش را بروز دهد.
زردپوشان دیار بختیاری که در یکسال اخیر پشت دروازه لیگ‌برتر مانده‌اند و همواره مورد انتقاد تماشاگران خود قرار می‌گیرند و بعضا در مواردی انتقاد آنها دردسرساز می‌شود.اکنون در اکثر فشارها و تنش‌های موجود از سوی برخی تماشاگرنماهای دشمن‌شادکن ورزش مسجدسلیمان، قافیه را واگذار می‌کنند و به اعلام حمایت از یک گزینه دیگر می‌پردازند و جنجال‌هایی به راه افتاد که با درایت برخی از دلسوزان ورزش مسجدسلیمان ختم به خیر شد؛ اما باز هم خبرهایی می‌رسد که هنوز برخی از لیدرهای هواداران از آمدن سهراب بختیاری زاده ناراضی هستند. حال تصور کنید اگر همین وضعیت تا شروع بازی‌ها پابرجا باشد چه عاقبتی در انتظار این تیم مردمی فوتبال خوزستان خواهد بود. مسلما نباید این گروه اندک تماشاگرنما، مجموعه نفت را مورد آماج انواع انتقادات و ناسزاها قرار داده و  هیچ بعید نیست که قافیه را در آینده‌ای نه چندان دور هم واگذار کنند!
اما تماشاگران باید بدانند که فوتبال تا سوت پایانی داور جریان دارد و تا پایان فصل باید به کادر فنی جوان و باآتیه فرصت داد و امکان کسب هر نتیجه در این میان وجود دارد. تماشاگر مسجدسلیمانی باید این تیم را حمایت کند. مسجدسلیمانی‌ها حتی اگر با شخص یا اشخاص خاصی مشکل داشته باشند مسلما تیم خود را دوست دارند و به هیچ عنوان راضی نخواهند شد که در پایان بازی‌های لیگ دسته اول خاطره‌ای تلخ را بار دیگر تجربه کنند. پس بهتر است که این تماشاگر پرهیجان، حداقل در مقطع فعلی اختلاف و سلیقه‌ها را کنار گذاشته و در میان این تیم دوست‌داشتنی باشند؛ اما تا وقتی اخلاف از نفتی‌ها دور نشود حکایت همچنان باقی می‌ماند و زردپوشان در این آتش ناخواسته می‌سوزند! به هر صورت این سئوال همیشه به ذهن هر فوتبالدوستی خطور می‌کند بعد از انتخاب سرمربی فصل پیش‌رو چه اهدافی را دنبال کرده و آیا این انتخاب با احساسات هواداران اصیل همخوانی دارد و این که اهداف فعلی باشگاه می‌تواند نفت مسجدسلیمان را به روزهای اوج و مهمتر اینکه لیگ‌برتر برساند. برای  روشن شدن افکار مدیران باشگاه نفت و جهت برطرف شدن ابهامات موجود به نکاتی لازم اشاره کنیم، هر چند زمان شاید دیر باشد ولی در ادامه راه شاید کلید حل مشکلات باشد.
هر باشگاهی برای انتخاب کادر فنی مورد نظر باید هدف خود را ترسیم نموده، به معنای ساده‌تر باید گفت باشگاه نفت در چه راهی قصد دارد حرکت کند، آیا با تیمی مقتدر و باکارآیی بالا پا به لیگ ۹۵ بگذارد یا اینکه در همین حضور مجدد در جمع تیم‌های برتر حاضر در مسابقات باشد و تجربه‌ای دیگر را کسب کند. در نوعی دیگر مقصود هدف باشگاه به کارگیری چند بازیکن خوب و باتجربه است که تا به امروز این امر میسر نشده و با توجه به محدودیت‌های مالی باشگاه می تواند  نفرات اسم و رسم‌دار را جذب کند؟ باید دید مدیران فعلی باشگاه کدام یک از دو هدف‌های موجود را در نظر گرفته‌اند. به هر حال هدف اولی با گزینه فعلی انتخاب شده همخوانی دارد و آرزوی قبلی هر علاقه‌مند به فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان است که این تیم در مسابقات لیگ دسته اول نتایج خوبی را به دست آورد و لبخند را بر لبان خوزستانی‌ها بازگرداند.