مرگ بیمار و ضرب و شتم پزشک معالج در بیمارستان ۲۲ بهمن … !؟
مرگ بیمار و ضرب و شتم پزشک معالج در بیمارستان ۲۲ بهمن … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// شب گذشته اتفاقی نادر و البته تأسف برانگیز در بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان رخ داد که وضعیت کنونی شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در روزهای ابتدایی مدیریت جدید این سازمان تحت الشعاع خود قرار داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل از منابع آگاه ،شب گذشته […]

سایت خبری شهر اولین ها// شب گذشته اتفاقی نادر و البته تأسف برانگیز در بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان رخ داد که وضعیت کنونی شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در روزهای ابتدایی مدیریت جدید این سازمان تحت الشعاع خود قرار داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل از منابع آگاه ،شب گذشته و پس از پذیرش شخصی در بیمارستان ۲۲ بهمن (نمره دو) وی تحت معالجه پزشک شیفت بیمارستان قرار گرفت و کلیه مرافبت های مخصوص به بیمار صورت پذیرفت اما بنا به دلایلی فرد مذکور پس از ساعاتی درگذشت تا پزشک معالج وی از سوی نزدیکان متوفی متهم شماره یک قلمداد گردد. بنا به گزارش این منابع ،نزدیکان متوفی پس از فوت این بیمار اقدام به ضرب و شتم پزشک مربوطه نموده تا جایی که شرایط اضطراری و تأسف باری را در بیمارستان رقم بزنند.

پس از این حادثه اینبار پزشک مضروب تحت مداوا قرار گرفت و هم اکنون نیز موضوع از طریق واحد حقوقی شبکه بهداشت و درمان نیز در دست پیگیری می باشد. هر چند که این اقدام همراهان و نزدیکان فرد بیمار مبنی بر حمله به پزشک و ضرب و شتم وی در نهایت به ایجاد رعب و وحشت در بین پزشکان و پرسنل بیمارستان منجر شده است اما این اتفاق ناخوشایند در بدو ورود دکتر علوی به مسجدسلیمان بعنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمی تواند خبر خوبی محسوب شود.

با این حال امیدواریم که ضمن توجه به مشکلات و نواقص موجود در بخش درمان و پزشکی شهرستان با مشخص شدن مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان که حدود یکماه از زمان کناره گیری دکتر نژادسلامی بدون مسئول باقی مانده بود ، شهروندان مسجدسلیمانی نیز در مراجعات خود به بیمارستان ضمن رعایت شئونات اداری و حفظ حرمت پرسنل و پزشکان بیمارستان در روند خدمت رسانی به بیماران همکاری نمایند.