مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان به میزبانی مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب
مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان به میزبانی مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب

شهر اولین ها// مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان به میزبانی مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب برگزار خواهد شد. مدیر مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب با اعلام این مطلب افزود: در نظر داریم تا از دو خبرنگار ورزشی صداو سیما در شهرستان قدردانی کنیم. به گزارش شهر اولین ها، کورش زنگیان با اعلام این خبر […]

شهر اولین ها// مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان به میزبانی مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب برگزار خواهد شد. مدیر مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب با اعلام این مطلب افزود: در نظر داریم تا از دو خبرنگار ورزشی صداو سیما در شهرستان قدردانی کنیم.

به گزارش شهر اولین ها، کورش زنگیان با اعلام این خبر افزود:مراسم تجلیل از دو خبرنگار ورزشی صداوسیمای استان در مسجدسلیمان، آقایان علی بلدی و عزت الله قاسمی شامگاه روزجمعه 29 مردادماه در مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب برگزار می شود.در این برنامه علاوه بر تقدیر از این دو خبرنگار برنامه های متنوع دیگری نیز در نظر گرفته شده است.وی گفت: مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان جمعه 29 مردادماه از ساعت 20 الی 22 به میزبانی مجتمع فرهنگی گردشگری چم آسیاب و با حضور ورزشکاران،پیشکسوتان و تنی چند از مدیران شهرستان برگزار خواهد شد.

4-copy12