مدیری که نتواند در مسیر خدمت به مردم ما را به شکل درستی همراهی کند،از ادامه همکاری با او معذوریم
مدیری که نتواند در مسیر خدمت به مردم ما را به شکل درستی همراهی کند،از ادامه همکاری با او معذوریم

شهر اولین ها//علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری اندیکا، به حواشی مربوط به انتخاب مدیر مرکز بهداشت و درمان این شهرستان پاسخ داد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از اندیکا نیوز علی عسگر ظاهری در این جلسه در مورد انتخاب مدیران […]

شهر اولین ها//علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری اندیکا، به حواشی مربوط به انتخاب مدیر مرکز بهداشت و درمان این شهرستان پاسخ داد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از اندیکا نیوز علی عسگر ظاهری در این جلسه در مورد انتخاب مدیران اظهار داشت: ما دنبال خدمت به مردم هستیم و هر مدیری که نتواند در این مسیر ما را به شکل درستی همراهی کند،از ادامه همکاری با او معذور هستیم.

وی در ادامه رو به مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان افزود: مهندس حسینی نیک از سوی دانشگاه برای این جایگاه معرفی شد و بنده مخالفتی نکرده ام. چرا که از ایشان کار می خواهم. در صورتی که بتواند وظایف خود را بدرستی انجام دهد و شاخص های بهداشتی را در سطح شهرستان رشد دهد،ما در خدمت او خواهیم بود و اگر نتواند به انتظارات ما پاسخ دهد،بعد از چند ماه مطمنا ایشان،جای خود را به مدیر بعدی خواهد داد.

وی در مورد انتصاب مدیران تصریح کرد: در شهرستان های اندیکا و لالی، انتخاب مدیران را بر عهده مدیران کل استان گذاشته ایم و به آن ها در این زمینه اختیار داده ایم.اما هم به مدیران کل و هم به مدیران معرفی شده از آن ها اعلام کردیم که بهبود وضعیت این شهرستان ها را از شما می خواهیم و نسبت به مدیران معرفی شده  باید پاسخگو باشید.

نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قول گرفتیم که همه درمانگاه های سطح شهرستان به امکانات مورد نیاز خودشان تجهیز شوند و در این زمینه شهرستان نباید با مشکلی روبرو شود.

گفتنی است پس از انتصاب مدیر غیر بومی در مرکز بهداشت و درمان شهرستان،بسیاری از شهروندان اندیکا خواستار حمایت نماینده از نیروی انسانی بومی شدند.