مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان: با اجرای طرح تقویت زاگرس شاهد احیای بیشتر منطقه شیمبار خواهیم بود
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان: با اجرای طرح تقویت زاگرس شاهد احیای بیشتر منطقه شیمبار خواهیم بود

شهر اولین ها//مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در سفر امروز خود به اندیکا که بهمراه دکتر شریعتی استاندار و مهندس ظاهری نماینده شهرستان صورت گرفت از منطقه حفاظت شده شیمبار نیز دیدن نمود و ابراز امیدواری کردکه با اجرای طرح تقویت جنگل‌های بلوط زاگرس شاهد احیای هرچه بیشتر این منطقه خواهیم بود. احمدرضا لاهیجان زاده […]

شهر اولین ها//مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در سفر امروز خود به اندیکا که بهمراه دکتر شریعتی استاندار و مهندس ظاهری نماینده شهرستان صورت گرفت از منطقه حفاظت شده شیمبار نیز دیدن نمود و ابراز امیدواری کردکه با اجرای طرح تقویت جنگل‌های بلوط زاگرس شاهد احیای هرچه بیشتر این منطقه خواهیم بود.

احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص سفر امروز خود به شهرستان اندیکا که با سفر استاندار و هیأت همراه و نیز نماینده شهرستان همراه بود در گفتگو با شهر اولین ها اظهار داشت :با اجرای طرح حمایت از جنگل های زاگرس که از جمله برنامه های دولت در سال 95 در راستای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست خواهد بود و با حضور 11 استان از جمله خوزستان انجام خواهد شد شاهد احیای هرچه بیشتر منطقه شیمبار خواهیم بود.

وی همچنین در خصوص ساخت و سازهای اخیر در منطقه شیمبار و حساسیت این موضوع نیز خاطرنشان شد: بزودی اکیپ یگان حفاظت اداره کل از منطقه بازدید خواهند داشت و این موارد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

لاهیجان زاده همچنین با ابراز خرسندی از گسترش فرهنگ زیست محیطی در نگرش مدیران استانی افزود: خوشبختانه در سفر امروز که بهمراه استانداران خوزستان و چهارمحال و بختیاری و نمایندگان شهرستانهای اندیکا و فارسان و تنی چند از مدیران صورت گرفت صحبتهای خوبی در زمینه محیط زیست رد و بدل شد و افکار و نگرش زیست محیطی مدیران استان حاکی از گسترش این فرهنگ در جمع مدیران ما بوده است.