مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه نفت پاسخگوی هواداران باشند
مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه نفت پاسخگوی هواداران باشند

شهر اولین ها// علیرغم این که رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزودی آغاز خواهد شد و تیم نفت مسجدسلیمان اردوی امادگی خود را پشت سر می گذارند اما مشکلات مالی موجب شده تا زردپوشان طی روزهای اخیر به شکل قابل توجهی خبرساز شوند. انتظار می رفت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه درصدد پیگیری و رفع […]

شهر اولین ها// علیرغم این که رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزودی آغاز خواهد شد و تیم نفت مسجدسلیمان اردوی امادگی خود را پشت سر می گذارند اما مشکلات مالی موجب شده تا زردپوشان طی روزهای اخیر به شکل قابل توجهی خبرساز شوند. انتظار می رفت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه درصدد پیگیری و رفع مشکلات موجود باشند. هر چند می توان گفت فعالیت انتخاباتی برخی اعضای هیأت مدیره و به حاشیه رفتن آن ها در انجام تکالیف قانونی خود در بروز مشکلات فعلی بی تأثیر نبوده است.

به گزارش شهر اولین ها، پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر شروع مجدد رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اردوی آمادگی خود را آغاز نموده است. علیرغم این مشکلات مالی باشگاه موجب شده تا زردپوشان را با چالش های مختلفی همراه سازد. بدون شک حضور افراد متخصص و مجرب بعنوان مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره می توانست بخش عمده ای از فعالیت های جاری باشگاه را تسهیل و تسریع دهد. از طرفی تلاش در جهت جذب منابع مالی پایدار و جذب اسپانسرهای متعهد و سودمند توانمندی آنان را بیش از پیش عیان می ساخت.

با این حال در باشگاه نفت مسجدسلیمان بعضاٌ مشاهده می شد که برخی اعضای هیات مدیره به انجام مصاحبه های متعدد با رسانه ها می‌پردازند و برخی دیگر نیز خارج از فضای رسانه ای عملاً برنامه ای برای فعالیت اقتصادی باشگاه نداشته اند. علاوه بر این فعالیت های انتخاباتی برخی اعضا و حضور در میتینگ های انتخاباتی موجب گردید که تا حدود زیادی از تکالیف قانونی و ذاتی خود در باشگاه نفت فاصله بگیرند.

با تمام آن چه گفته شد فصل جاری رقابتهای لیگ برتر نیز پایان خواهد پذیرفت اما مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان می بایست ضمن تدوین طرح ها و برنامه های مدنظر خود برای حضور در رقابتهای فصل آتی در راستای تحقق اهداف باشگاه تلاش نمایند.