مدیران کارخانه آلومینیوم و مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان روش جذب نیرو را بطور شفاف اعلام کنند
مدیران کارخانه آلومینیوم و مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان روش جذب نیرو را بطور شفاف اعلام کنند

شهر اولین ها// مدتهاست که دغدغه رفع مشکل بیکاری جوانان مسجدسلیمان مطرح می شود و با آغاز به کار مجتمع پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم انتظار می رفت که تا حدودی امیدواری جوانان مسجدسلیمان به اشتغال رنگ حقیقت به خود بگیرد. به گزارش شهر اولین ها، اگر چه مدتها از فعالیت مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان می گذرد […]

شهر اولین ها// مدتهاست که دغدغه رفع مشکل بیکاری جوانان مسجدسلیمان مطرح می شود و با آغاز به کار مجتمع پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم انتظار می رفت که تا حدودی امیدواری جوانان مسجدسلیمان به اشتغال رنگ حقیقت به خود بگیرد.

به گزارش شهر اولین ها، اگر چه مدتها از فعالیت مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان می گذرد و کارخانه آلومینیوم نیز اخیراً به پیشرفت قابل توجهی در زمینه عملیات اجرایی رسیده است اما به نظر می رسد همچنان اشتغال جوانان شهرستان در این دو مجتمع در حد آرزو باقی مانده است.هر چند که بارها شنیده شده که جذب نیروی کار در این دو مجتمع صرفاً از طریق مراکز کاریابی صورت می پذیرد اما هنوز هم نحوه جذب و بکارگیری نیروی کار در مجتمع پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم برای بسیاری جوانان علامت سوالی بزرگ ایجاد نموده است !؟

اینکه برخی جوانان با تخصص های مختلف و علیرغم ثبت نام در مراکز کاریابی همچنان از عدم جذب و بکارگیری در این دو مجتمع اظهار نارضایتی دارند و اخیراً نیز موجی از مراجعه متقاضیان اشتغال به کار در مجتمع پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم به دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به راه افتاده ، خود بیانگر نوعی سردرگمی متقاضیان اشتغال در این زمینه می باشد که امیدواریم با شفاف سازی مدیران ذیربط در خصوص روش جذب نیرو در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان و مجتمع پتروشیمی همراه باشد.

هرچند که با واگذاری عملیات مختلف اجرایی به پیمانکاران متخصص، بعضاً این نکته یادآور می شود که پیمانکاران در چگونگی جذب نیروها و اشتغال آنان آزاد است اما الزام آنان در بکارگیری نیروهای مورد نیاز از طریق مجاری قانونی قطعاً نقش بسزایی در رفع سردرگمی جوانان شهرستان و شفافیت موضوع خواهد داشت. علاوه بر این امیدواریم که مهندس گوروئی فرماندار شاخص،متعهد و پیگیر مسجدسلیمان نیز با توجه بیشتر و تأکید بر این موضوع همچون سایر موارد اجرایی شهرستان نقش مثمر ثمری ایفا نماید.