ماجرای خودرویی که در آتش سوخت … + تصاویر
ماجرای خودرویی که در آتش سوخت … + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// چندی قبل خبر آتش سوزی خودروی پژو در منطقه کلگه موجب شد تا عوامل آتش نشانی به محل اعزام شوند تا عملیات اطفاء حریق انجام پذیرد اما در نهایت این خودرو در آتش سوخت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، یک منبع اگاه در اینخصوص اظهار داشت که حوالی […]

سایت خبری شهر اولین ها// چندی قبل خبر آتش سوزی خودروی پژو در منطقه کلگه موجب شد تا عوامل آتش نشانی به محل اعزام شوند تا عملیات اطفاء حریق انجام پذیرد اما در نهایت این خودرو در آتش سوخت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، یک منبع اگاه در اینخصوص اظهار داشت که حوالی نیمه شب و طبق اعلام به مرکز آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی خودروی پژو عوامل این سازمان سریعاً در محل حضور یافته تا عملیات اطفاء حریق را انجام دهند اما در نهایت این خودرو طعمه حریق شد و در آتش سوخت. هرچند که شنیده ها حاکی از آن است که مشاجره مالک خودرو با عوامل آتش نشانی یکی علل اصلی ادامه آتش سوزی بوده اما خودروی آتش نشانی نیز در زمان عملیات اطفاء حریق با نقص فنی کوچکی همراه بوده اما با وجود انجام عملیات اطفاء حریق خودروی مذکور در آتش سوخت.

khodro  (1)khodro  (6)khodro  (8)khodro  (4)

با تمام این تفاسیر و از آنجایی که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان بعنوان یکی از سازمان های حیاتی و مهم در سالهای اخیر در چندین حادثه آتش سوزی علی الخصوص آتش سوزی کارخانه لاستیک سازی شهرک صنعتی حضوری فعال،تأثیرگذار و پررنگ داشته است امیدواریم همچون گذشته آمادگی خود را در مواردی اینچنین نمایان سازد.