ماجرای اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان به بختیاری زاده چه بود ؟!
ماجرای اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان به بختیاری زاده چه بود ؟!

شهر اولین ها//سومین و آخرین روز تست گیری نفت در مسجدسلیمان با حواشی برای این تیم همراه بود. پس از کش و قوس های فراوان درانتخاب سرمربی و از میان نامهای سیاوش و داریوش و فرزاد و کوروش، هدایت یزدی رای به سرمربی گری سهراب بختیاری زاده جوان که تا کنون به جز در چند […]

شهر اولین ها//سومین و آخرین روز تست گیری نفت در مسجدسلیمان با حواشی برای این تیم همراه بود.

پس از کش و قوس های فراوان درانتخاب سرمربی و از میان نامهای سیاوش و داریوش و فرزاد و کوروش، هدایت یزدی رای به سرمربی گری سهراب بختیاری زاده جوان که تا کنون به جز در چند دیدار درنفت امیدیه آنهم در لیگ دسته دوم کارنامه دیگری ندارد،  داد و هدایت تیم پرطرفدار نفت مسجدسلیمان به وی رسید.

پس از انتخاب، بختیاری زاده کار خود را با تنها کمک خود، خانی که سال گذشته در نیم فصل دوم در استقلال اهواز مربی گری کرده است با تست گیری در مسجدسلیمان آغاز کرد.

تست گیری ای که در روز سوم و پایانی با اعتراضات هواداران پرشور نفت همراه بود.

ماجرا از این قرار است که هواداران نفت که انتظار داشتن تیمی بومی را در این فصل رقابتها دارند نسبت به نحوه تست گیری و انتخاب های وی اعتراضاتی تندی را وارد کردند.

به نظر می رسد هوادران پرشوراین تیم مردمی نسبت به عدم حضور بازیکنان پایه و مسجدسلیمانی که در فصول گذشته در رده های پایه و لیگ های دسته دوم و سوم کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشتند اعتراضاتی را به بختیاری زاده و خانی کمک وی داشتند که در لحظاتی نیز این اعتراضات به مشاجره میان هواداران و بختیاری زاده همراه شد.

همواره مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران خاستگاه بازیکنانی مستعد بوده که در سطح کشوری ودر لباس تیم ملی خوش درخشیده اند. صفر ایرانپاک، ایرج سلیمانی، سیاوش بختیاری زاده، بهزاد غلامپور ، میلاد میداوودی و در سالیان اخیر گودرز داوودی و عباس عسگری و… نمونه ای ازاستعدادهایی هستند که از این خطه به فوتبال کشور معرفی شده اند.

حال آنکه در سالیان اخیر نیز جوانان با استعدادی همچون عرفان کاظمی مهاجم ۲۲ ساله که سابقه حضور دو ساله به همراه نفت اهواز و نفت آبادان در لیگ برتر امیدها و آقای گلی این رقابتها را دارد، ایوب طاهری بازیکن فصل گذشته کارون اهواز در لیگ دسته دوم، مصطفی بابادی هافبک دفاعی بیست ساله نفتون مسجدسلیمان در لیگ دسته سوم، دانیال حکمتی،حداد کریمی و …خوش درخشیده و مسجدسلیمانی ها امیدوار به حضور جوانان خود در تیم اول شهرشان هستند. انتظاری به جا که به نظر می رسد بی اعتمادی بختیاری زاده به آنها باعث اختلاف و بگو مگو بین هواداران و کادر فنی در سومین روز حضور بختیاری زاده در مسجدسلیمان شد.

لازم به ذکر است که نفت مسجدسلیمان که هنوز سرپرست و دیگر نفرات خود را در کادر فنی مشخص نکرده در ادامه برنامه های خود در سه روز آینده در اهواز تست گیری خواهد کرد و پس از آن راهی اردوی خارج از استان می شود.