مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان در انتظار تمدید مجوز فعالیت
مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان در انتظار تمدید مجوز فعالیت

شهر اولین ها//زینب شیخی‌نسب، مدیر مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان ، با بیان اینکه دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شهرستان مسجدسلیمان از سوی این مؤسسه در حال برگزاری است، افزود: تاکنون ۱۵ نفر از بانوان شهرستان در این دوره شرکت کردند. وی با اشاره به اینکه این دوره از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، افزود: قرآن‌آموزان […]

شهر اولین ها//زینب شیخی‌نسب، مدیر مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان ، با بیان اینکه دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شهرستان مسجدسلیمان از سوی این مؤسسه در حال برگزاری است، افزود: تاکنون ۱۵ نفر از بانوان شهرستان در این دوره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، افزود: قرآن‌آموزان این دوره تاکنون موفق به حفظ قرآن تا جزء ۱۴ شده‌اند.

شیخی‌نسب با بیان اینکه مربیان این دوره از سوی دارالقرآن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجدسلیمان معرفی شده‌اند، افزود: در مهدقرآنی این مؤسسه قرآنی نیز از قرآن‌آموزان دوره حفظ قرآن جهت تعلیم حفظ قرآن به خردسالان استفاده می‌شود. در مهدقرآنی نیز بیش از ۳۰ قرآن‌آموز مشغول به حفظ سوره‌های کوچک جزء ۳۰ و آیات موضوعی قرآن کریم هستند.

مدیر مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان با اشاره به اینکه این مؤسسه فعالیت‌های خود را زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌دهد، افزود: با توجه به اینکه جهت اخذ مجوز فعالیت‌های این مؤسسه از این اداره ۴ سال دوندگی کرده‌ام و در حال حاضر نیز اعتبار این مجوز به پایان رسیده و نیاز به تمدید آن است شاهد وجود بی‌نظمی‌های فراوانی در این زمینه در این اداره هستیم.

وی با بیان اینکه این بی‌نظمی‌ها باعث دلسردی مدیران مؤسسات قرآنی جهت انجام فعالیت‌های قرآنی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه حمایت‌های مالی لازم نیز از سوی اداره از مؤسسات قرآنی صورت نمی‌گیرد تأخیر و بی‌نظمی در تمدید مجوز فعالیت مؤسسات باعث ناراحتی مدیران مؤسسات قرآنی می‌شود.